Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصوبه اهدای نشان فداکاری دانشگاه افسری امام علی(ع) توسط امیر دریادار سیاری از سوی فرمانده کل ارتش به فرمانده نیروی زمینی ابلاغ شد.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، در مراسم صبحگاه و شکرگزاری دانشجویان دانشگاه افسری امام علی(ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران، مصوبه اهدای نشان فداکاری دانشگاه افسری امام علی(ع) را از سوی امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به فرمانده نیروی زمینی ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن ابلاغی فرمانده کل ارتش بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الجهادَ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّه فَتَحهُ اللهُ لِخاصَّه أولیائه»
(امیر مؤمنان علی علیه السلام)
امیر فرماندهی محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

دانشگاه افسری امام علی‌(علیه‌السلام) مبدأ معراج حماسه‌آفرینانی است که در طلب فیض شهادت، از فیضیه ارتش تا کربلاهای حماسه سیر کردند و تا ملکوت رضوان الهی پرکشیدند؛ دلاورمردانی عاشورایی که با لبیک به فرمان امام و مقتدای خویش، گام در مسیر مجاهدت و ایثار گذاشتند و با خلق حماسه‌های ناب ایرانی، صحنه‌های شگرف فتح و ظفر را در مسیر عزت و اقتدار ملت و میهن اسلامی آفریدند تا پرچم عزت و افتخار ملت بزرگ ایران بر فراز سنگرهای غیرت و شرف در اهتزاز بماند.

امروز، ولی امر مسلمین جهان در آستانه چهلمین سالروز آغاز دفاع مقدس، بار دیگر دانشگاه افسری امام علی(علیه السلام) را به پاس ایثارگری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه مورد لطف قرار دادند تا در پرتو این افتخار، الگویی شایسته و ماندگار، فرا راه نسل جوان و آیندگان ارتش قرار گیرد.

ضمن شکرگزاری به درگاه الهی وتشکر از محضر فرمانده عظیم‌الشأن کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز  (مد ظله‌العالی)  به پاس عنایت به ارتش جمهوری اسلامی ایران، تصویب اهدای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (علیه‌السلام) از سوی معظم له در تکریم مقام شامخ ۱۱۸۴ شهید دانشجو و دانش‌آموخته آن دانشگاه ابلاغ می‌شود.

کسب این نشان افتخار، بیانگر توفیق ارتش سرافراز ایران اسلامی در ترویج و تداوم فرهنگ متعالی برگرفته از سیره شهدای صاحب‌نام و دانش‌آموخته این مرکز علم و تقوا، خودسازی و جهاد و ذخیره امید مقام معظم رهبری است. شایسته است این افتخار، زمینه‌ساز استحکام پیوند دانشجویان با پیشینیان دانشگاه و سلسله نورانی شهیدان باشد و فرهنگ ناب شهادت مقتدرانه، در مقام یک فرهنگ و اعتبار ملی ثبت و ترویج شود.

تداوم توفیقات دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران و آحاد رزمندگان ارتش حزب الله را در مسیر عزت و اقتدار میهن اسلامی و رهروی شهیدان والامقام، در پرتو توجهات حضرت ولی ‌عصر(عج) و تحت فرمان فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی)، از پروردگار متعال خواستارم.
 
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران                                                                     
سرلشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشگاه افسری امام علی ع فرمانده کل ارتش نشان فداکاری علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است

آیت الله غلامعلی نعیم‌آبادی نماینده تهران در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران پرچم وحدت و مقاومت را در جهان بشریت به اهتزازدر آورده، اظهار داشت: ابتدا باید اشاره ای به تقریب در جمهوری اسلامی داشت، چرا که وحدت و تقریب سند بزرگی برای ایران اسلامی به عنوان پرچم دار تقریب و عمل کننده به حرف است و ما این مسئله را در وعده صادق مشاهده کردیم.

 امام جمعه سابق بندرعباس، افزود: نکته ای که جهان بشریت و مردم ایران اسلامی باید بدان توجه داشته باشند این است که تنها کشوری که تقریب را فریاد می زند جمهوری اسلامی است که بعد از امام عزیز، امروز به دست رهبر فرزانه انقلاب می باشد.

این عالم شیعه پیرامون مسئله فلسطین و اولویت اول جهان اسلام، اذعان داشت: امام راحل(ره) از ابتدا مسئله فلسطین را در اولویت جهان اسلام قرار داده است؛  بنده خدمت مرحوم آیت الله تسخیری(ره) سفری به کنیا داشتیم امام جمعه کنیا می گفت، ارادت ما به امام(ره) از آنجا بیشتر شد که فلسطین را مسئله اول جهان اسلام قرار دادند.

نماینده سابق ولی فقیه در استان هرمزگان، عنوان کرد: ملت های مسلمان با آمدن در خیابان ها و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین موجب شدند تا اسلام در جهان امروزی به این نقطه برسد و فلسطین کنونی قدرتی بر علیه استکبار جهانی و غزه قهرمان افتخار آفرین شود.

 وی خاطر نشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید: " إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا" تا سختی نباشد راحتی نیست؛ به طور قطع ملت مظلوم فلسطین و خصوصا غزه پیروز خواهند بود چراکه بعد از هر سختی و مقاومت، راحتی خواهد بود.

وی در پایان تاکید کرد: رهبر فرزانه انقلاب به طور مکرر حمایت های بی دریغ خویش را اعلام کرده اند، مردم غزه انشاالله راهشان را ادامه می دهند، چراکه پیروزی قطعا با آنها خواهد بود و امیدواریم فرزندان اسلام در اقصی نقاط عالم ریشه فساد را بخشکانند.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • رئیسی : ایران تحریم ناپذیر است
  • رئیسی: جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است / طرح‌ شیطانی منزوی کردن ایران تاکنون به نتیجه نرسیده و بعد از این هم به نتیجه نمی‌رسد
  • هرگز تحریم‌ها در ایران به نتیجه نخواهد رسید
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  •  هنگامه بیداری فرهیختگان در غرب
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم