Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرنگاران ، مجاهدان خطّ مقدم و ثبت کنندگان لحظات ماندگار ایام الله هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در پیام تبرکی که به مناسب روز خبرنگار تئسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی صادرشده آمده است: « بسـم الله الـرحمن الـرحیـم » رسانه زبان گویا ، چشم بینا و وجدان آگاه جامعه و خبرنگار حافظ و نگهبان این زبان ، چشم و وجدان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خبرنگاران جهادگران خط مقدم دیپلماسی رسانه‌ای جمهوری اسلامی و افسران جنگ نرم و از عوامل تأثیرگذار در حوزه بازدارندگی کشور و از مجاهدان خط مقدم و ثبت کنندگان لحظات ماندگار ایام الله محسوب می شوند. خبرنگاری رسالتی بس خطیر است که با فراهم آوردن حقایق و دقایق رویدادها سعی در آگاه سازی و اطلاع رسانی شفاف و صادقانه و مبارزه با  هرگونه انحراف در افکار عمومی و تحریف در حقایق و واقعیت ها ، می کوشد تا سطح آگاهی عمومی را در جامعه افزایش می دهد. در شرایط خطیر امروز ،که نظام سلطه و صهیونیسم به سرکردگی آمریکا و حمایت رژیم غاصب صهیونیستی و همراهی ارتجاع منطقه ، جنگ تمام عیاری برای ناکارآمد نشان دادن نظام و القای شکاف و بی‌اعتمادی بین مردم و حاکمیت و دور ساختن نسل جوان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و تزریق تردید و شبهه در اذهان و افکار عمومی نسبت به آینده روشن ایران اسلامی در دستور کار قرار داده است ؛ اصحاب رسانه با درک عمیق توطئه دشمن به گونه‌ای عالمانه ، هوشیارانه و در عین حال با هنرمندی و خلاقیت مورد انتظار بایستی تلاش‌های خود را توسعه داده و متناسب با مقتضیات این نبرد معنادار و تعیین‌کننده به رسالت خطیر خود واقف و با شجاعت و درستی به وظایف و مسئولیت فراروی خود  بپردازند. در این بین، کار خبرنگار و رسانه به عنوان حامل خبر و منعکس کننده رویدادها، بسیار حسّاس و حیاتی است ، چون از یک جهت باید حامل خبر موثق ، به هنگام و فراگیر باشد و از طرفی دیگر ، در مقابل بنگاه‌های دروغ پراکنی نظام‌های سلطه جهانی و تبلیغات منحرفانه رسانه‌ای ، به درستی موضع‌گیری کند. از این روست که اصحاب رسانه و جراید به ویژه خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در هر روز و هر شرایطی ، وظیفه‌ای خطیر و چند وجهی آگاهی بخشی و نمایاندن حقایق و ترویج سبک زندگی را بر عهده دارند. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در پایان ضمن بزرگداشت جایگاه رفیع خبرنگاران شهید و گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه ، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار ؛  به پاس چهار دهه همراهی صادقانه  و تعامل سازنده و جهادی  رسانه و خبرنگاران با این شورا و مراسم و مناسبت های ملی و انقلابی ؛ رسانه‌ها و خبرنگاران را نمایشگران اقتدار دفاعی و توان بازدارندگی کشور و بازوان مؤثر عرصۀ جنگ نرم و تبدیل تهدیدهای فراروی نظام به فرصت‌های بالندۀ تاریخی دانسته  و با تبریک روز خبرنگار به جامعۀ بزرگ خبرنگاران و فعالان و تلاشگران عرصۀ رسانه‌ای کشور با اشاره به تعامل مثبت ، سازنده و ارزشمند رسانه‌ها و خبرنگاران معتقد و فهیم با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اهتمام ویژه آنان در انعکاس اخبار و رویداد های مراسم و مناسبت‌های ملی و بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد  : بزرگداشت مناسب و با شکوه ایام‌الله انقلاب اسلامی و برگزاری مراسم و مناسبت‌های ملّی و انقلابی ، مرهون همراهی و همکاری صادقانه و صمیمانۀ اصحاب محترم  رسانه ها و جراید و خبرنگاران این افسران جنگ نرم به ویژه رسانۀ ملّی در امر اطلاع‌رسانی، آگاهی بخشی ، ترغیب مناسب و به موقع مردم به حضور فعال و پویا و تأتیرگذار در مراسم و مناسبت‌های ملی ـ عمومی و انعکاس شایسته  ، هوشمندانه و گسترده در بزرگداشت ایام الله انقلاب اسلامی ، اغنا و تنویر و تأثیر بر افکار عمومی در مسیر شناخت مفاهیم و اندیشه‌های والای انقلاب است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرنگار هفته مراسم و مناسبت ایام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد

ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با یادآوری این نکته که انقلاب اسلامی انقلاب، معنویت و انسانیت بود، خواستار اختصاص سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به این دو مقوله شد.

آیت‌الله لطف الله دژکام امروز، ۵ اردیبهشت در آئین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری، با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب معنویت و انسانیت بود و سرفصل خدمات انقلاب اسلامی را ما باید به این بخش اختصاص دهیم، گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت معنوی بود که در روزگار خالی شدن جهان از معنویت، مردم را به پیروی از تعالیم قرآن کریم و فریاد پر تاثیر امام راحل دعوت کرد.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه این معنویت، تنها به بحث عواطف انسانی محدود نمی‌شود، گفت: چیزی که پیشنهاد انقلاب اسلامی برای همه جهان بشریت است، حاصل دعوت ۱۲۴ هزار پیامبر است و از این موضوع نباید غافل باشیم و باید این پیام انقلاب اسلامی با یک طنین خیلی قوی‌تر به جامعه ما و جهان پیرامون ما مخابره شود.

آیت‌الله دژکام افزود: متاسفانه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، چون یک گفتمان عدالت خواهی در دنیا وجود نداشت و خود ما هم رسانه قدرتمندی نداشتیم، بحث عدالت‌خواهی، احسان و نیکوکاری نتوانست در جنبه اصلی خود که پیام انقلاب باشد نقش‌آفرینی کند و گاهی به نظر می‌آید که فقط چند موسسه در کار خِیر سهیم هستند، در حالیکه این تنها یک گوشه کار است.

وی با بیان اینکه اگر بتوانیم یک نفر از جامعه بشری را به سمت کارهای نیک هدایت کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم، گفت: ما با این حرکت می‌خواهیم پیام کمیته امداد و پیام عدالت‌خواهی امام راحل را به همه جهان، ولو با یک کار کوچک، گوشزد کنیم.

به گزارش ایسنا، در مراسم تجلیل از خیرین استان فارس، از خانواده شهید محسن صداقت که در حمله رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه به شهادت رسید نیز تجلیل شد.

شهید صداقت تا آخرین روزهای عمر خود، سرپرستی ۱۵ کودک یتیم را برعهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • جامعه المصطفی، بازوی صادرکننده گفتمان انقلاب است
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • جامعة المصطفی، مولود مبارک انقلاب اسلامی است
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • آیت‌الله جنتی: کارگران در صف مقدم دفاع از عزت ملی هستند
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • لحظات برخورد عظیم بمب اسرائیل به ساختمان حزب الله