Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی حسینی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این لوازم  خانگی شامل ۳۶ دستگاه یخچال به ارزش ۱۵۳ میلیون تومان و ۱۱ کولر گازی به ارزش ۹۹ میلیون تومان است که با مشارکت و همکاری حامیان، مراکز نیکوکاری و خیران تامین شده‌است.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلات عمده خانواده‌های تحت حمایت این نهاد کمبود لوازم سرمایشی در فصل تابستان است که بر همین اساس کمیته امداد این لوازم را به خانواده‌های ایتام نیازمند که فاقد لوازم سرمایشی بوده‌اند، اهدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کمیته امداد دیر ادامه داد: در زمان حاضر با توجه به اقلیم منطقه و فرارسیدن فصل گرما، تامین لوازم سرمایشی نیاز اساسی خانواده‌های تحت حمایت است که امیدواریم با مشارکت خوب خیران نیک‌اندیش بتوانیم تعداد بیشتری از لوازم ضروری موردنیاز خانواده‌های تحت حمایت را تامین کنیم و در این شرایط سخت یاریگر این خانواده‌ها باشیم.
وی با اشاره به فعالیت پنج مرکز نیکوکاری در شهرستان دیر افزود: مراکز نیکوکاری به صورت هیات امنایی اداره می‌شود که تمامی اعضای این مراکز از معتمدان محلی، هیات امنای مساجد، افراد فعال و علاقمند در عرصه نیکوکاری هستند و اقدامات این مراکز با توجه به اشراف اعضای هیات امنا به منطقه، دقت کار را افزایش داده و از تداخل و اقدامات موازی جلوگیری می‌کند.

برچسب‌ها بوشهر کمیته امداد امام خمینی (ره) بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر کمیته امداد امام خمینی ره بندردیر بوشهر کمیته امداد امام خمینی ره بندردیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۷۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • اعطای ۹۱۰ میلیارد تومان تسهیلات به مدد جویان البرز
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان
  • توزیع ۳۶۰۰ دستگاه لوازم سرمایشی و گرمایشی بین مددجویان بوشهری
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد