Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:06:14 GMT

تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۰۴۷

تصویر ماهواره روسیه از قبل و بعد از انفجار بیروت

سازمان فضایی روسیه "راس کاسموس"، تصویر ارسالی از یک ماهواره روسی از شهر بیروت، قبل و بعد از انفجار مهیب روز سه‌شنبه را منتشر کرده که در آن میزان گستردگی خسارات وارده به پایتخت لبنان به خوبی نشان داده شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، شرکت «راس کاسموس» (سازمان فضایی روسیه) تصویری را که از یک ماهواره روسی گرفته شده منتشر کرده است که در آن بندر بیروت و اطراف آن قبل و بعد از انفجار مهیب روز سه‌شنبه ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصویر میزان تخریب این انفجار را به خوبی نشان می‌دهد.

بدین ترتیب، ماهواره روسی "کانوپوس-وی" (Kanopus-V) که برای سنجش محیط زمین در مدار قرار دارد، میزان گستردگی تخریب ساختمان‌های اطراف  بندر بیروت توسط موج انفجار در نتیجه این حادثه را ثبت کرده است. علاوه بر این، این تصویر حفره‌ای که در محل انفجار ایجاد شده را هم نشان می‌دهد که هم اکنون از آب پر شده است.

به گفته فرماندار پایتخت لبنان، حدود 300 هزار نفر در نتیجه تخریب انفجار در بندر بیروت بی خانمان شده‌اند و خسارت ناشی از آن ممکن است تا 15 میلیارد دلار هم برسد. انفجار روز سه‌ شنبه در بندر بیروت به قدرتی قدرتمند بود که در نتیجه آن ساختمان‌ها حتی در چندین کیلومتری از مرکز انفجار هم آسیب دیده و چندین ساختمان بزرگ در نزدیکی بندر فرو ریختند.

لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ اردوکشی غربگرایان در بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروتترامپ: درباره انفجار بیروت هنوز هیچ‌کس چیزی نمی‌داندفاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی

براساس آخرین اطلاعات، این انفجار تاکنون موجب کشته شدن 135 نفر، 80 نفر مفقودالاثر و بیش از 4 هزار نفر زخمی شده است.

انتهای پیام/

R7535/P36446/S8,89,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لبنان اخبار "روسیه" بیشتر بخوانید... پرواز چهارمین هواپیمای کمک‌های روسیه به لبنان/ پرهیز از بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت ارسال کمک‌های پزشکی، بیمارستان سیار و آزمایشگاه از روسیه به لبنان پیام تسلیت پوتین برای رئیس جمهوری لبنان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پرواز چهارمین هواپیمای کمک‌های روسیه به لبنان/ پرهیز از بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت ارسال کمک‌های پزشکی، بیمارستان سیار و آزمایشگاه از روسیه به لبنان پیام تسلیت پوتین برای رئیس جمهوری لبنان واژه های کاربردی مرتبط لبنان اخبار "روسیه" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کارکنان کدام سفارتخانه‌ها در انفجار بیروت کشته یا زخمی شدند؟ ۲ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت+عکس ۳ اخبار انفجار بیروت|۱۳۵کشته و بیش از ۵ هزار زخمی؛ دهها مفقود و ۳۰۰هزار بی خانمان/ ورود اولین محموله کمک‌های ایران به بیروت ۴ آیا قدرت انفجار بیروت به اندازه انفجار هیروشیما بود؟ ۵ آخرین تحلیل‌ها از انفجار بیروت| وقتی مصیبت لبنانی‌ها عرصه تسویه‌حساب مغرضانه عربستان می‌شود ۶ تداوم آتش سوزی ۵۰ انبار مواد غذایی در نجف+عکس ۷ حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند ۸ آمریکا هفته آینده پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم‌های تسلیحاتی علیه ایران را ارائه می‌کند مهمترین اخبار بین الملل لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ اردوکشی غربگرایان در بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت اردوکشی جریان غرب‌گرا در لبنان در سوءاستفاده از حوادث بیروت مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند فاجعه انفجار بیروت| تاکید حزب‌الله بر اتحاد ملی در لبنان/ هشدار درباره سوءاستفاده‌های دشمن صهیونیستی مهمترین اخبار تسنیم لحظه به لحظه با لبنان|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ اردوکشی غربگرایان در بهره‌برداری سیاسی از انفجار بیروت شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است مسکو: مواضع روسیه در مخالفت با قطعنامه ضدایرانی آمریکا تغییر نمی‌کند آزادی زندانیان و آغاز مذاکرات؛ محور دیدار نماینده سازمان ملل با معاون سیاسی طالبان حزب الله عراق: دشمنان از انفجار بیروت برای فشار به مقاومت سوء استفاده می‌کنند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لبنان اخبار روسیه لبنان اخبار روسیه روسیه به لبنان بندر بیروت بین الملل حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه تلویزیونی طلوع در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که شهروندان در پایتخت افغانستان امروز یکشنبه از وقوع انفجار در شهر کابل خبر می‌دهند.

بر اساس اعلام این رسانه، منابع آگاه در این خصوص می‌گویند که این انفجار حوالی ساعت ۱۹:۵۰ دقیقه یکشنبه شب در نزدیکی شهرک آریا در حوزه دهم امنیتی شهر کابل رخ داده است.

از تلفات و خسارات احتمالی این رویداد جزئیاتی در دست نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • اسرائیل دست به دامن فرانسه برای کاهش حملات حزب الله
  • وقوع انفجار در کابل
  • فیلم| اسرائیل دست به دامان فرانسه شد
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • ماجرای انفجار مهیب در بابل چه بود؟
  • سیستم مکان‌یابی در فلسطین اشغالی دچار اختلال شد