Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شکری‌پور گفت: اگر امروز این مردم از ورزشکاران و افراد مشهور توقع ویژه‌ای برای حضور در رزمایش کمک مومنانه داشته باشد توقعشان بسیار به‌جا است چرا که ما باید الگوی دیگران باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شکری‌پور قهرمان دانشجویان جهان در رشته کشتی، قهرمان باشگاه‌های جهان، مربی تیم ملی در رده‌های مختلف سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان، قهرمان جام جهانی ۹۲ مسکو و در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ به حضورش در رزمایش مومنانه اشاره کرد و گفت: با توجه به فرمایشات مقام رهبری این رزمایش در مقابله با ویروس ناشناخته کرونا که جهان را درگیر کرده، می‌تواند مفید باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی افزود: با توجه به اینکه قهرمانان ورزشی الگوهای مردم هستند، در این بخش اگر پیش‌قدم باشند مردم هم استقبال خواهند کرد که خوشبختانه تا به امروز قهرمانان ورزشی میدان را خالی نکردند، که این جای تقدیر دارد.
 
شکری‌پور خطاب به کسانی که تا به امروز در راستای کمک مومنانه قدمی برنداشتند، خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در این رزمایش نه تنها برای نیازمندان بلکه برای فرد خیر نیز تاثیرات خوبی خواهد داشت.
 
این قهرمان کشتی در پاسخ به این سوال که خودتان چگونه در این رزمایش شرکت داشتید؟ تصریح کرد: از مرحله اول کمک‌های مومنانه تاکنون سعی کردم به‌طور نامحسوس حضور داشته باشیم، همچنین در حاشیه کلاس‌های تمرینی کار جمع آوری کمک را بطور مستقل شروع کردیم که به کاهش مشکلات جامعه کمک کنیم.


وی یادآور شد: بسیاری از مردم نجیب و آبرومند که مشکلات اقتصادی زیادی دارند، سکوت کرده و برای دریافت کمک به جای خاصی مراجعه نمی‌کنند، در مرحله دوم این رزمایش باید نگاهمان به این افراد باشد.
 
 شکری‌پور با اشاره به خروش ملی مردم در بحث کمک‌های مومنانه، بیان کرد: دیدیم که چطور مردم ما با یک ندای رهبری در جهت تحقق نیت ایشان حرکت کردند، این کار بر پایه اصول و عقاید دینی و اسلامی استوار است و این مسیر به کشورهای دیگر درس و الگو خواهد داد.
 
مربی تیم ملی کشتی، اظهار کرد: مردم ما علیرغم درآمد متوسط خود در همه زمینه‌ها همکاری کردند، اگر امروز این مردم از ورزشکاران و افراد مشهور توقع ویژه‌ای در این بحث داشته باشد توقعشان بسیار به‌جا است چرا که ما باید الگوی دیگران باشیم.
 
این معلم تربیت بدنی، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه معلمی شغل انبیا است و رسالت انبیا دعوت به کار خیر است،  اگر مدارس تعطیل نبود سعی می‌کردم بصورت مستقیم دانش آموزان و خانواده‌ها را با فرهنگ کمک مومنانه آشنا کنم، گرچه در حال حاضر هم در فضای مجازی سعی می‌کنم قدمی در این مسیر بردارم و از عموم مردم دعوت کنم تا در این رزمایش سهمی هر چند کوچک داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شکری پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخ: کار من دخالت در سیاست نیست

توماس باخ، رئیس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) گفت که وظیفه او دخالت نکردن در سیاست است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از RAC 1؛ توماس باخ گفت: کار من دخالت در سیاست نیست. من با بسیاری از سران کشورها صحبت می‌کنم، اما IOC باید در نقش خود باقی بماند. ما با امکانات کم خود بهترین کار را انجام می‌دهیم. متأسفانه، ما نمی‌توانیم در مورد صلح تصمیم‌گیری کنیم.

رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک 2024 + عکس

رئیس کمیته بین المللی المپیک در پاسخ به این پرسش که چرا ورزشکاران روسی از شرکت در رژه ورزشکاران در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس منع شدند، اظهار داشت: روس‌ها خودشان مقصر هستند. این نتیجه نقض منشور المپیک توسط کمیته ملی المپیک روسیه است که منطقه کریمه را از طریق یک همه‌پرسی ضمیمه خاک خود کرد. بنابراین ما مجبور شدیم عضویت روسیه را به حالت تعلیق در آوریم. ما نمی‌توانیم ورزشکاران را تنبیه کنیم، بنابراین به آن‌ها اجازه می‌دهیم که به صورت انفرادی و نه به صورت تیمی مسابقه دهند. به همین دلیل است که آنها نمی‌توانند در رژه ورزشکاران شرکت کنند.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • فیلمی از خروش رودخانه در روستای خانیله اندیمشک
  • به دنبال انتقال میدان میوه و تره بار و خشکبار قزوین هستیم
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم
  • آموزش صلح و صلح‌طلبی، سنگ بنای روابط انسانی
  • خروش دوباره آبشار فصلی در تنگه تاریخی زرانگوش + فیلم
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • خروش رودخانه ورگر آبدانان در استان ایلام (فیلم)