Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:49:35 GMT

مدیر گلزار شهدای کرمان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۰۲۲۱

مدیر گلزار شهدای کرمان معرفی شد

طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، مدیر گلزار شهدای کرمان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان صبح امروز در مراسم معرفی مدیر گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: شهید سلیمانی  تربیت شده مکتب امیر المومنین(ع)، فاطمه زهرا(س) و عاشورا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خروجی انقلاب حاج قاسم سلیمانی است، تصریح کرد: شش ماه از شهادت حاج‌قاسم گذشت و رمز وجودی شهید حاج قاسم سلیمانی که جاوید و ماندگار شده همانطور که خودش همیشه می‌گفت و به همه ما تذکر می‌داد اخلاص در عمل بود.

معروفی بیان داشت: نگاه همه دنیا امروز به کرمان است و قطعا امروز که وارد شهر کرمان و گلزار شهدا می‌شوند یک حس و انتظار دیگری دارند و باید شهر کرمان، استان کرمان حاج‌قاسمی و ثاراللهی باشد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: با مشورت‌هایی که با پیشکسوتان و مسئولین داشتیم برای اینکه بتوانیم موضوعات این مکتب را در برنامه‌های بلندمدت، کوتاه مدت و میان مدت به سامان برسانیم ساختاری تعریف کرده‌ایم و در این ساختار یک شورای سیاستگذاری تعریف شده که نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرمانده سپاه استان و خانواده شهید سلیمانی حضور دارند.

معروفی تاکید کرد: اگر نتوانیم مکتب شهید حاج قاسم را که مکتب اهل بیت، عاشورا، امام راحل و مقام معظم رهبری است به یک جریان تبدیل کنیم قطعا به نتیجه در کار فرهنگی در کشور نخواهیم رسید و همه این کار بر روی ما در کرمان و کرمانی‌ها و جبهه انقلاب اسلامی است.

معروفی افزود: ما سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی را مردمی خواهیم کرد، در پویش قربانی برای این شهید عزیز که خود قربانی اسلام، اهل بیت(ع)، ملت ایران و جهان اسلام شد معرفت مردم کرمان و کشور فوق‌العاده بود.

وی تصریح کرد: برای مدیریت گلزار شهدا نیاز به انسجام بود و انسجام هم به وجود نمی‌آمد مگر اینکه یک نفر آنجا را مدیریت کند، مکتب حاج‌قاسم دلدادگی است و به همین دلیل دل می‌خواهد و باید عاشق باشیم.

معروفی بیان داشت: یکی از راه‌های که می‌توانیم مکتب حاج‌قاسم سلیمانی را در کشور ساری و جاری کنیم راهیان نور است که از سراسر کشور به کرمان بیایند و طبق توافقی که با سازمان بسیج داشتیم، ۳ هزار نفر به صورت ۲۰ کاروان مرقد حاج قاسم رو زیارت می‌کنند و این فقط در فاز اول است و یکی دیگر از برنامه‌ها این است که این کاروان‌ها در بیت‌الزهراء روایت حاج‌قاسم را بشنوند و سوم در موزه دفاع مقدس بازدید کنند تا موزه حاج‌قاسم ساخته شود.

محمدرضا حسنی‌سعدی مسئول گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: گلزار شهدا یک زمینی است که به خاطر شهدا طیب، طاهر و پاک شده است و گلزار شهدا یک مرکز فرهنگی است و باید روز به روز این مرکز فرهنگی بزرگ را آبادتر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸ هزار گلزار شهدا در کشور داریم که یکی از زیباترین نورپردازی‌ها مربوط به گلزار شهدای کرمان است.

انتهای پیام/80018/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان شهدا قاسم سلیمانی فرمانده سپاه گلزار شهدای کرمان حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه استان کرمان گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مکتب تو همیشه شاگردم من

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ، خانم آرزو تاران که به تازگی بازنشسته شده همچنان با کمک خیّرین در یکی ار مناطق حاشیه یشهر کرمان به دانش آمزران و خانواده هایشان کمک‌ می کند

این معلم دلسوزهم‌ پیگیر درمان بیماریهای دانش اموزان و خانواده های کم بضاعت است هم‌ کمکهای معیشتی برای خانواده های نیازمند جمع آوری می کند و هم درترک اعتیاد مدد کار است

درسهای سال اول ساده بود

اب را بابا به سارا داده بود

گرمی دستان ما از اه بود

برگ دفترها به رنگ کاه بود

ای معلم یاد وهم نامت بخیر

یاد درس اب وبابایت بخیر

ای دبستانی ترین احساس من

بازگرد این مشقها را خط بزن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • در مکتب تو همیشه شاگردم من
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد