Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلفی گرفتن در یک مزرعه "اسطوخودوس" در بریتانیا/ رویترز برگزاری کلاس درس برای دانش‌آموزانی که به دلیل عدم دسترسی به اینترنت کلاس آنها در فضای باز روستایی در هند برگزار می‌شود./ رویترز تظاهرات ضدنژادپرستی در شهر "استن" ایالت تگزاس آمریکا/ رویترز فستیوال هندوها در نپال/ رویترز عبور از گل و لای ناشی از سیل در شهر سئول کره جنوبی/ رویترز باد و توفان در محله منهتن نیویورک/ رویترز مرکز تست سریع و سرپایی کرونا در مرز بین دوبی و ابوظبی/ در این مرکز با تست خون در عرض 5 دقیقه احتمال اولیه آلودگی افراد به ویروس کرونا بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ گلف نیوز نیروهای داوطلب لبنانی در حال جمع‌آوری آثار انفجار مهیب روز سه‌شنبه از خیابان های شهر بیروت/ رویترز و آسوشیتدپرس جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آسیبب دیدگان انفجار سه‌شنبه در بیروت/ رویترز لینک کوتاه: asriran.com/0036pG مطالب مرتبط دیدنی‌های امروز؛ 11 سپتامبر لبنان

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دیدنی های امروز عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله انتحاری به نیروهای ارتش پاکستان

گزارش منابع خبری پاکستان از یک حمله بزرگ به نیروهای امنیتی در منطقه «وزیرستان شمالی» و همچنین عملیات انتحاری حکایت دارد که منجر به کشته شدن پنج نفر از نیروهای نظامی شده است.

به گزارش مشرق، یک مرکز نظامی در بخش کادی واقع در منطقه "وزیرستان شمالی" هدف عملیات انتحاری و سپس یورش عناصر تروریستی به این مرکز قرار گرفت.

روابط عمومی ارتش پاکستان دقایقی قبل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: یورش عناصر تروریستی به مرکز نظامی و همزمان وقوع چند حمله انتحاری باعث جان باختن ۵ نظامی پاکستان شد.

در این بیانیه آمده است: درپی عملیات پاکسازی در منطقه ۶ تروریست کشته و دو افسر درجه دار ارتش (یک سرهنگ و یک ستوان) نیز جان خود را از دست دادند.

تارنمای خبری خوراسان دایری در پاکستان نیز نوشت که یک گروه شبه‌نظامی وابسته به "حافظ گل بهادر" مسوولیت حمله انتحاری به نیروهای امنیتی در وزیرستان شمالی را برعهده گرفته است‌.

منابع بیمارستانی به رسانه‌ها گفتند که ۱۲ نفر از نظامیان زخمی به مرکز درمانی منتقل شده که وضعیت برخی از آنان بحران است و احتمال افزایش شمار تلفات وجود دارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ داوطلب و امدادگر ایام نوروز در مرکزی امدادرسانی می کنند
  • دیدنی های امروز؛ از رژه روز سن پاتریک تا افطاری های رمضانی
  • دیدنی های امروز؛ از جشنواره بهاره مسکو تا جشنواره زنان آتشین در اسپانیا
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در مرکز غزه | شنیده شدن صدای انفجار در عسقلان
  • حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت
  • نیش و کنایه دم عیدی معلم به دانش آموز حاضر در کلاس
  • دیدنی های امروز؛ از انتخابات روسیه تا سفره های افطاری
  • دیدنی های امروز؛ از رمضان در کشورهای مختلف تا جمعیت عظیم تماشاگران مسابقات اسب دوانی
  • حمله انتحاری به نیروهای ارتش پاکستان
  • استخدام شهرداری ۱۴۰۳ + ثبت نام آزمون بکارگیری نیروی قراردادی، هزینه و سایت