Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سونی در جدیدترین آماری که از درآمد مالی خود ارائه کرده، توضیح می‌دهد برنامه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این شرکت برای عرضه پلی‌استیشن ۵، تحت تاثیر ویروس کرونا و شیوع آن قرار نگرفته است.

سونی هنوز زمان مشخصی برای عرضه این کنسول اعلام نکرده، اما فعلا برنامه سونی برای سال جاری تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بدان معناست که کنسول سونی قرار است با ایکس باکس سری ایکس رقابت کند. هر چه به تابستان نزدیک می‌شویم، برنامه‌های سونی برای عرضه این دستگاه مشخص‌تر می‌شود و این شرکت جزئیات بیشتری از طراحی و قابلیت‌های کنسول جدید خود ارائه می‌دهد.

توضیحات سونی درباره عرضه کنسول PS5

در یادداشت‌هایی که این شرکت از آمار مالی خود ضمیمه کرده، جایی که فروش بیش از ۱۱۰ میلیون کنسول پلی‌استیشن ۴ تحسین شده، سونی گفت: "شیوع جهانی ویروس کرونا و تغییر شیوه کاری مردم (دورکاری)، روی تولید سخت‌افزار‌های پلی‌استیشن ۴ و توسعه نرم‌افزار در ابتدا تاثیر منفی گذاشت. اما این مسئله واضح است که اکنون مسائل بیشتر از گذشته حل و فصل شده‌اند".

بیشتر بخوانید

نتیجه بنچمارک، توانایی واقعی پیکسل 4a را ثابت کرد

تاثیر شیوع ویروس کرونا بر عملکرد سونی

همچنین در این گزارش آمده است: "اگرچه بر تولید سخت افزار PS4 به دلیل وجود مشکلات موجود در زنجیره تامین، تاثیر منفی وارد شده است، تقاضا در کوتاه مدت مورد بررسی قرار گرفته و فروش نیز روند خوبی داشته است. درضمن فروش نرم‌افزار‌های بازی که از شبکه سونی دانلود می‌شوند، همچنین تعداد مشترکین PS Plus و PlayStation Now (PS Now) به طور قابل توجهی افزایش یافته است. "

سونی اطمینان دارد که این شیوع ویروس کرونا در برنامه‌های عرضه PS5 در تعطیلات ۲۰۲۰ تاثیر نخواهد گذاشت. البته توجه داشته باشید که این پیش‌بینی‌ها با اطلاعات موجود در حال حاضر انجام شده است و این نقشه‌ها همیشه می‌توانند تغییر کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت سونی پلی استیشن 5 کنسول بازی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر ادامه جنگ در نوار غزه تاکید کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز جمعه اعلام کرد که ارتش این رژیم تا پیروزی در جنگ ادامه خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بدون اشاره به کشتار زنان و کودکان در غزه، گفت که این رژیم هیچ تلاشی از سوی دادگاه کیفری لاهه برای تضعیف حق اساسی خود را نمی پذیرد.

نتانیاهو، با اشاره به احتمال صدور حکم بازداشت از سوی دیوان کیفری لاهه مدعی شد: تهدید علیه نظامیان ارتش و شخصیت‌های عمومی ما در اسرائیل رسواکننده است.

همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها درخصوص اقدام دیوان دادگستری بین‌المللی در صدور حکم بازداشت شماری از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی به اتهام ارتکاب جنایت جنگی در غزه تا پایان ماه جاری میلادی، شورای امنیت داخلی رژیم اسرائیل روز چهارشنبه نشستی اضطراری برگزار کرد.

پنجشنبه هفته گذشته بود که شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی فاش کرد که بنیامین نتانیاهو خواستار میانجی‌گری وزیران امور خارجه انگلیس و آلمان برای جلوگیری از صدور قرار بازداشت دیوان بین‌المللی دادگستری علیه خود و دیگر مقامات این رژیم شد.

کد خبر 6089283

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • آیا لغو فرمان رشد در ایتالیا باعث سقوط فوتبال این کشور می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل