Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان فارس به مناسبت «روز خبرنگار» پیام تبریکی به پاسداشت زحمات و تلاش های خستگی ناپذیر فعالان حوزه رسانه و خبرنگاری صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس متن پیام دکتر عباس حاجی زاده به شرح زیر است: به نام خدا ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ «سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد» تقارن خجسته و فرخنده عید سعید غدیرخم با «روز خبرنگار» فرصت مغتنمی است تا به نمایندگی از خانواده بزرگ ورزش و جوانان فارس صمیمانه ترین درودها و خالصانه ترین شادباش‌ها را به پاس تلاش های اصحاب رسانه، نثار خبرنگاران و روزنامه نگاران ارجمند و فرهیخته نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بی تردید، آحاد خبرنگاران و اعضای جامعه رسانه‌ای کشور،گوش و زبان جامعه اند؛ بینا، شنوا و گویا. ایشان نقش بسزایی در فرهنگ سازی دارند و پیشرفت و توسعه ایران اسلامی بدون فرهنگ سازی در زمینه های مختلف به‌ویژه عرصه ورزش ممکن نیست. از این‌رو همکاری تنگاتنگ و بالنده جامعه رسانه ای و ورزش ثمره‌های فراوانی در پیشرفت اقتصاد و صنعت ورزش کشور و تحقق جهش تولید در بر خواهد داشت. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و با آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت روزافزون، فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر به خصوص خبرنگاران حوزه ورزش و جوانان که همواره یار و همراه ورزش استان در فرهنگ سازی و توسعه ورزش بوده اند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم. عباس حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان فارس

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرنگار ورزش و جوانان فارس ورزش و جوانان فارس روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، در متن پیام سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی آمده است:

بسمه تعالی

فَضَّلَ اللَّهُ المُجاهِدینَ عَلَى القاعِدینَ أَجرًا عَظیمًا (سوره مبارکه نساء آیه ۹۵)

فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج سازندگی در تاریخ هفدهم اردیبهشت ۱۳۷۹ به فرمان مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) را به همه مجاهدان راه خدا و فعالان عرصه‌های جهادی تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

رهبری با اعتقاد و اعتماد به همت آحاد مردم و عمق حضور گروه‌های جهادی در متن اجتماع و ارتباط گسترده و ساختارمند و عملیاتی، با یک نگاه تاریخی تجربه شده در بسیج مردمی، به ویژه کارکرد این ظرفیت الهی در دوران دفاع مقدس و برای برطرف نمودن چهره محرومیت ایران اسلامی، بسط عدالت و پیشرفت مد نظر معظم له، اقدام به صدور فرمان تاسیس بسیج سازندگی نمودند.

معظم له در مقاطع مختلف فرمودند: «هر جایی که به خدا تکیه کردیم، به نیروی مردم تکیه کردیم و حاضر به حرکت جهادی شدیم، پیروز شدیم...»

«ما جز با کار جهادی و کار انقلابی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم.»

بدون شک این مجاهدت فراگیر، موجبات آثار و برکات و در درجه اول تعالی مجاهدان در صحنه خواهد بود.

حرکت مخلصانه مردمی، مبتنی بر نیازسنجی و رصد ظرفیت‌های میدانی و کار کارشناسانه با راهبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با اقدامات به موقع، باکیفیت و مقرون به صرفه، ایجاد کننده ظرفیتی عظیم و نوید بخش آینده‌ای درخشان خواهد بود (انشاالله).

ضمن امتنان از وجه تلاش و مساعی دولت خدمتگذار، امید است مسئولان محترم استانی به شکرانه این حضور جهادی و مردمی، با همتی انقلابی، قدردان این نعمت الهی حضور باشند.

با عنایت به ظرفیت‌های بی پایان برخواسته از ایمان و باور‌های گروه‌های جهادی و تاکیدات رهبری عالیقدر مبنی بر ظرفیت نامحدود این جهاد مخلصانه، بار دیگر تجدید پیمان خود را با روح بلند بنیانگذار نظام اسلامی، حضرت امام خمینی (ره)، رهبری معزز و خون‌های مطهر شهدا اعلام داشته و امیدواریم این تلاش و پیگیری‌ها اجر شهادت برای فعالان این راه مبارک را به همراه داشته باشد و باعث زدودن چهره محرومیت و زمینه سازی اجتماع منتظر ظهور امام عصر ارواحنا فداه شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی گروه معماری دانشگاه آزاد برای طراحی ساخت ۵۰ هزار واحد مسکن
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما