Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:16:23 GMT

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۵۹۴

پیام استاندار ایلام به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار مهر، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«ن والقلم و ما یسطرون»

۱۷ مرداد ماه مصادف با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار است. این روز یادآور عرصه‌ای پرمسئولیت و خطیر و فرصتی برای قدردانی از زحمات انسان‌هایی است که مجاهدانه برای بازگویی و انعکاس حقایق، پرچم آگاهی و دانایی و دانستن را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز خبرنگار یادآور مجاهدان بی ادعایی است که جان در کف اخلاص گذاشتند تا رسالت خطیر خود را به سرانجام رسانند، خبرنگارانی که در برهه‌های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده‌اند. آنانی که دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای و با شجاعت در جهت نهادینه شدن حقوق شهروندی و تنویر افکار عمومی تلاش می‌کنند.

در استان ایلام نیز همواره با وجود چنین انسان‌های آگاه و متعهدی شاهد خلق و ثبت لحظات زیبایی از تعهد و مسئولیت پذیری اجتماعی خبرنگاران در هنگامه‌های سخت بوده‌ایم.

آری در حماسه بزرگ اربعین، در حادثه سیل فروردین ماه و در شیوع بیماری کرونا و دیگر وقایع و رخدادها حقیقتاً نقش اصحاب رسانه و خبرنگاران بی بدیل و شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به ویژه شهید مظلوم محمود صارمی، فرا رسیدن ۱۷ مرداد "روز خبرنگار" را به تمامی اصحاب قلم و رسانه استان که صادقانه و خالصانه در عرصه مهم اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و انعکاس خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و اقدامات و فعالیت‌های دولت در حوزه‌های گوناگون تلاش می‌کنند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و توفیق، عزت و سلامتی همگان را از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

قاسم سلیمانی‌دشتکی
استاندار ایلام

کد خبر 4992632

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام قاسم سلیمانی دشتکی روز خبرنگار ویروس کرونا شیراز بوشهر شیوع کرونا گرگان عید سعید قربان قزوین شهرکرد روز خبرنگار ماه محرم ستاد ملی مقابله با کرونا بیرجند کمک مومنانه عید غدیر خم روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند

رییس جهاد دانشگاهی در پیامی با اشاره به اینکه سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است، تاکید کرد: معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند.

به گزارش ایسنا، در پیام تبریک حسن مسلمی نائینی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

دوازدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز شهادت معلم گرانقدر و استاد فرزانه، مرتضی مطهری، روز معلم و بزرگداشت مقام استاد، فرصتی ارزشمند برای تجلیل از طلایه‌دارانِ علم و اندیشه است؛ نام و یاد شهید استاد مطهری به‌عنوان نمونه‌ای کامل و راستین از یک معلم انسان‌ساز که در تارک زمان درخشیده و قله‌های بلند معرفت را فتح و انسان‌های بزرگی را تربیت نموده، همواره در اذهان مردم ایران جاودانه و ماندگار خواهد ماند.

معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند که عمر گران‌مایه خود را در راه اعتلای خرد، معرفت، اندیشه و مبارزه با جهل و ناآگاهی صرف کرده و با تعهد و دلسوزی، چراغ هدایتِ نسل‌های نو را روشن می‌کنند و در پرتو تلألو دانش و حکمت، مسیر تعالی و پیشرفت جامعه را ترسیم می‌کنند.

معلمان و اساتید دلسوز و فداکار، همواره نقشی بی‌بدیل را در ساختن آینده جامعه ایفا می‌کنند و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده‌اند: «معلمان پایه‌ریز تمدّن نوین هستند؛ چون نیروی انسانیِ شایسته اگر نباشد، تمدّنی به وجود نخواهد آمد.»

جهاد دانشگاهی همواره افتخار  آن را داشته است که در کنار معلمان و اساتید گرانقدر، در عرصه علم و دانش و تربیتِ نسل‌های متعهد و متخصص، گام‌های بلند و پیوسته‌ای بردارد و رسالت خود را در زمینه‌ آموزش‌های دانشگاهی، تخصصی و مهارتی به بهترین شکل به انجام رساند.

اینجانب به‌ عنوان عضوی از جامعه دانشگاهی کشور، فرارسیدن روز تکریم معلم و گرامیداشت مقام استاد را به‌تمامی معلمان و اساتید دانشگاه‌ها، به‌ویژه اعضای هیأت‌علمی، اساتید و مدرسان مجموعه‌ دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌عالی و مراکز آموزش تخصصی و مهارتی واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی در سراسر کشور که دلسوزانه و متعهدانه در تلاش هستند تا دانش و مهارت‌های لازم را به دانشجویان منتقل ‌کنند، تبریک می‌گویم و امیدوارم این عزیزان در مسیر علم و دانش و تربیت نسلی فرهیخته و متعهد به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره موفق، پیروز و سربلند باشند.
 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام استاندار مازندران به مناسبت گرامیداشت هفته معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • معلمان و اساتید، سفیران روشنی‌بخشِ هدایت و پیام‌آوران آگاهی هستند
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»