Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-04@20:37:49 GMT

تبریک مدیرعامل مترو به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۷۵۵

تبریک مدیرعامل مترو به مناسبت روز خبرنگار

خبرگزاری میزان- پیام تبریک مهندس فرنوش نوبخت نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به مناسب هفدهم مرداد روز خبرنگار تاریخ انتشار: 13:34 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۳۸۲

خبرگزاری میزان - هفدهم مرداد فرصت مغتنمی برای بزرگداشت روز حق جویی و پاسداشت قلم انسان‌های آزاده‌ای است که برای دستیابی به حقیقت و تولید و انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند و بدون هیچ چشم داشتی، آگاهی بخشی به جامعه را رسالت خویش قرار داده اند ودر راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و به تصویر کشیدن عینی از واقعیت اهتمام ورزیده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    اما این نکته رانباید فراموش کرد که برای مقابله با دشواری‌ها و مخاطرات کشور گاهی رزمندگان پیشگام در خط مقدم مبارزه هستند و گاهی پزشکان و پرستاران، ازخودگذشتگی می‌کنند، اما در زمانی که تمام این مشکلات پیش می‌آید خبرنگاران و اصحاب رسانه در میدان حاضر هستند و به وظایفشان عمل می‌کنند، وظیفه آن‌ها نشان دادن خطرات و فعالیت‌های دیگران است.    با شیوع ویروس کرونا خبرنگاران تلاش زیادی دارند تا مصوبات نهاد‌های مسئول را برای پیشگیری از ویروس کرونا به مردم اطلاع رسانی کنند و با تهیه گزارش‌های متنوع در خصوص فعالیت‌های سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف کشور به خصوص خدمات همکارانم درشرکت بهره برداری متروی تهران تلاش می‌کنند تا از حجم این بحران و پیامد‌های آن بکاهند. بیشتر بخوانید: پذیرش معتادان در استان‌های قرمز ممنوع است   با گرامیداشت یاد شهید صارمی روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه خصوصا خبرنگاران حوزه اجتماعی و شهری تبریک عرض کرده؛ از تلاش‌های این عزیزان در زمینه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تقدیر و قدردانی می‌نمایم. امید است در سایه الطاف خداوند منان سلامت و تندرست باشید.   انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید منجم، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به این حادثه گفت: با جستجوی تیم‌های امدادی هلال احمر تسوج و آتش نشانی، هر سه خودروی گرفتار در سیلاب، از محاصره سیل نجات یافته و به صاحبانشان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت. اما دو دستگاه از خودروها دچار خسارات جزئی و یک دستگاه دیگر به طور کامل مچاله شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: در این عملیات امدادی، ۲۰ نفر از کادر و داوطلبان هلال احمر در قالب ۵ تیم حضور داشتند و با تلاش شبانه روزی خود، جان و مال مردم را از خطر سیل نجات دادند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص آبگرفتگی معابر و منازل روستای چهرگان، نیازی به تخلیه آب از منازل نبوده اما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل سانحه حضور پیدا کرده‌اند و تا اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 6096093

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر