Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@13:14:12 GMT

خراسان رضوی| پیگیری‌های استانی برای افزایش وام مسکن در حال انجام است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۱۷۸۵

خراسان رضوی| پیگیری‌های استانی برای افزایش وام مسکن در حال انجام است

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: در رابطه با افزایش وام مسکن، پیگیری‌های استانی در حال انجام است. - اخبار استانها -

قدرت‌الله ابک در حاشیه سفر به گناباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گناباد اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم بخش "کاخک" گناباد، اتصال جاده این بخش از محل روستای استاد به جاده آسیایی بود که از محل اعتبارات کد 061 راهداری این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با مشکل مسکن در شهرستان گناباد نیز بیان داشت: در طرح اقدام ملی در گناباد اسامی 258 نفر تایید شده است؛ اگر در شهرها متقاضی وجود دارد در ثبت نام مجدد اسامی ثبت خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در رابطه با تامین زمین های مورد نیاز برای طرح اقدام ملی مسکن بیان کرد: امید ما به زمین های دولتی و تغییر کاربری زمین‌های اداری مازاد است که می‌تواند بخشی از زمین‌های لازم جهت طرح اقدام ملی را فراهم کند و اگر این موضوع اتفاق نیفتد زمین خصوصی خریداری خواهیم کرد.

بانک مسکن: دخالتی در تعیین قیمت اوراق وام مسکن نداریم/سرمایه‌گذاران غیرحرفه‌ای عامل گرانی اوراقکاهش قیمت اوراق وام مسکن به زیر 60 هزار تومانوام مسکن تاثیری در قدرت خرید مردم ندارد

ابک عنوان کرد: در کاخک طرح اقدام ملی شهرک بهارستان اولویت نخست است که در 23 مرداد زمین را به بنیاد مسکن تحویل می‌دهیم تا متقاضیان مراجعه و زمین را تحویل بگیرند.

وی ادامه داد: 40میلیون تومان تسهیلات برای ساخت مسکن و باز پرداخت اقساط 99 ساله است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: متقاضیان بنیاد مسکن از 23 مردادماه به بعد امکان ثبت نام در این طرح را دارند. شیوه نامه اقدام ملی، طبق مصوبات ملی است و متقاضیان باید با حداقل پول، به مسکن خود برسند و در رابطه با افزایش وام برای مسکن، پیگیری‌هایی در استان در حال انجام است.

انتهای پیام/282/س

R41347/P/S6,1188/CT1 بیشتر بخوانید... وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده امید واهی برای خانه‌دارشدن ۳۳۰هزار نفر تا مرداد ۱۴۰۰/ «آقای رئیس‌جمهور، وام مسکن‌یکم پول ۸ متر مسکن است» وام مسکن ایثارگران افزایش یافت/ ۱۶۰ میلیون تومان در شهرهای بالای ۱ میلیون نفر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزیر راه: نهضت خانه‌سازی در کشور ‌شکل‌ گرفت / ‌جلو‌ی ‌التهابات ‌بازار مسکن را می‌گیریم / افزایش وام مسکن ‌برای سازنده امید واهی برای خانه‌دارشدن ۳۳۰هزار نفر تا مرداد ۱۴۰۰/ «آقای رئیس‌جمهور، وام مسکن‌یکم پول ۸ متر مسکن است» وام مسکن ایثارگران افزایش یافت/ ۱۶۰ میلیون تومان در شهرهای بالای ۱ میلیون نفر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۲ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۳ سقوط نمودار نرخ رشد جمعیت کشور دستخوش عومل داخلی و خارجی؛ بحرانی که جدی گرفته نمی‌شود ۴ محرومیت‌زدایی بنیاد مستضعفان ‌در هرمزگان/ اجرای الگوی جامع آبادانی و پیشرفت در "لارک و بخش احمدی" + فیلم ۵ گزارش ویدیوئی| ‌افت ولتاژ برق دربخش تلنگ قصرقند/ ‌روستایی‌ها‌ که از نعمت آب‌سرد و هوای خنک کولر ‌محروم‌اند ۶ کرونا نبض صنایع دستی را به شماره انداخت/ واحدهای تولیدی حال و روز خوشی ندارند ۷ رئیس سازمان چای کشور: ۲۳۰ هکتار از باغات چای رها شده به چرخه تولید برگردانده شد ۸ ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم مهمترین اخبار استانها بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران فلسفه مناطق ممنوعه در نوار مرزی از زبان فرمانده مرزبانی / اجازه ورود اقلام ضدفرهنگی، مشروبات الکلی و سلاح را نمی‌دهیم ‌‌دادگاه متهمان پرونده غله احتمالا علنی برگزار می‌شود / در مقابله با مفاسد اقتصادی دستگیری‌هایی از ‌منتسبین به مسئولان و افراد خاص داشته‌ایم خسارت ۵۰۰ میلیونی باران به اراضی شالیکاری رشت / ۲۵ درصد شالیزارها آسیب دیدند مهمترین اخبار تسنیم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افزایش وام مسکن طرح اقدام ملی خراسان رضوی رئیس جمهور ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم‌اکنون در حاشیه شهر مشهد ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‌درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

سید خلیل منبتی افزود:همچنین علاوه بر این، عملیات عمرانی ۳۵۰۰ واحد دیگر نیز در سرتاسر استان در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا حتی با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم شود.

وی گفت: بنیاد مسکن در خصوص کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستاهاو بخشداری‌هادر دست اجرا دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن خراسان رضوی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه برشمرد و افزود: ما همچون شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنیم و این یک امتیاز محسوب می‌شود. امیدواریم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهاد‌ها بتوانیم گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

 

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • پاکسازی محیط زیست توسط کودکان شهر زاوه در هفته زمین پاک + تصاویر
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • پاکسازی محیط زیست در روستای رهنه به مناسبت هفته زمین پاک + تصاویر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ مسکن برای خانواده های کم درآمد مشهدی
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد