Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:21:03 GMT

قرارداد سانچس با اینتر تا سال ۲۰۲۳ امضا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۱۲۹

قرارداد سانچس با اینتر تا سال ۲۰۲۳ امضا شد

قرارداد مهاجم شیلیایی تیم فوتبال اینتر با این باشگاه قطعی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر بعدازظهر امروز (پنجشنبه) به طور رسمی از قطعی شدن قرارداد الکسیس سانچس با این باشگاه خبر داد. این مهاجم شیلیایی که قراردادش با منچستریونایتد را با توافقی دوجانبه فسخ کرد، به‌عنوان بازیکن آزاد و با امضای قراردادی سه ساله خود را تا سال 2023 به نراتزوری متعهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود دستمزد این مهاجم شیلیایی و 31 ساله هفت میلیون یورو در سال خواهد بود.

این فسخ قرارداد سانچس با شیاطین سرخ باعث شد تا منچستریونایتد مبلغ 60 میلیون یورو را در حساب خود ذخیره کند و اینتر هم نیاز به پرداخت رقم 15 میلیون یورویی که برای قطعی کردن قرارداد این مهاجم شیلیایی گزارش شده بود، پیدا نکند.

مهاجم پیشین تیم‌های اودینزه، بارسلونا و آرسنال که تابستان گذشته با قرارداد قرضی یک ساله از منچستریونایتد به اینتر پیوست، در فصل اخیر سری A در 22 بازی، آمار چهار گل زده و 9 پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

سولسشایر: جدایی سانچس از منچستریونایتد را تأیید می‌کنم

سانچس 31 ساله با وجود اینکه برای مدت قابل توجهی به دلیل مصدومیت از ترکیب اینتر به دور بود، اما در نهایت موفق شد نظر کونته و مدیران باشگاه را برای قطعی شدن قراردادش جلب کند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد الکسیس سانچس اینترمیلان بیشتر بخوانید... سانچس با فسخ قراردادش با منچستریونایتد در اینتر ماندنی شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سانچس با فسخ قراردادش با منچستریونایتد در اینتر ماندنی شد واژه های کاربردی مرتبط منچستریونایتد الکسیس سانچس اینترمیلان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۲ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۳ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۴ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۵ هافبک زنیت در مسیر انتقال به میلان ۶ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۷ واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس ۸ یک تیم یونانی دیگر هم به حاج‌صفی پیشنهاد داد مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: با تمام قدرت لیگ را تمام می‌کنیم و برای جام حذفی آماده می‌شویم/ نگران محرومیت فیفا هستیم اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس بوناچیچ: انگیزه نداشتن پرسپولیس مثل داستان‌ کودکانه است/ مطمئنم ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند مهمترین اخبار تسنیم بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است جزئیاتی از طرح تأمین کالاهای اساسی| واریز یارانه غیرنقدی به حساب سرپرستان خانوار لحظه به لحظه با انفجار بیروت|همبستگی محور مقاومت با مصیبت‌دیدگان/ پدیدار شدن رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در فاجعه ۴ آگوست درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: منچستریونایتد الکسیس سانچس اینترمیلان منچستریونایتد الکسیس سانچس اینترمیلان مهاجم شیلیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم

با وجود شکست 1-0 پاری سن ژرمن مقابل دورتموند، کیلیان ام باپه پس از انجام تست دوپینگ، با هواداران تیمش عکس هایی به یادگار گرفت.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • نه به مسی، بازی در اروپا برای یک فصل دیگر
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر