Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@18:32:58 GMT

برنامه خاص غذایی نامزد رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۲۵۸۶

برنامه خاص غذایی نامزد رونالدو

به گزارش افکارنیوز،

جورجینا رودریگز همسر کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس، برای تناسب اندام خود برنامه ورزشی و تغذیه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

اخبار ورزشی- چارلز اوریکو (متخصص تغذیه) برنامه غذایی خاصی به نامزد رونالدو ارائه کرده است. مطابق برنامه او، مواد غذایی که حاوی پروتئین باشد کمک زیادی به عضله سازی خواهد کرد، اما مهم‌ترین ماده برای افزایش عضلات بدن استفاده از گلوتئوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استفاده از غذا‌های فرآوری شده مصنوعی و فست فود به شدت برای تناسب اندام مضر است.

مهم‌ترین حرکت جورجینا در بخش ورزشی، اسکات است. در این حرکت فرد به سمت بالا پریده و هنگام فرود بر روی عضلات خود فشار می‌آورد. پس از اسکات، او کار با وزنه را آغاز می‌کند و بر روی پاشنه پای خود فشار می‌آورد. این ۲ حرکت مهم‌ترین حرکات ورزشی همسر رونالدو است.

جورجینا برای حفاظت از پوست خود هم از ترکیبات خاصی استفاده می‌کند. ابتدا او با پوست پرتغال، پوست خود را ماساژ می‌دهد. پس از آن ترکیبی از جلبک‌های حاوی کافئین، روغن اسطوخدوس و سدر را به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه روی پوست خود قرار می‌دهد. استفاده از این ترکیب‌ها گردش خون در بدن را افزایش داده و باعث روشنی پوست می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رونالدو حرکات ورزشی برنامه غذایی کریستیانو رونالدو رونالد حرکات ورزشی نامزد رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، امید عزیززاده گفت: با تأمین تجهیزات ورزشی جدید به ارزش ۱۵ میلیارد ریال و بهره‌برداری از آنها در مجموعه ورزشی فجر زمینه برای فعالیت‌های ورزشی حرفه‌ای در بخش‌های تمرینات هوازی و تناسب اندام فراهم شده است.


وی نصب کف‌پوش و دیوارپوش برای سالن‌های ورشی، نصب ضربه‌گیر‌های پیرامون سالن فجر، اصلاح و بهبود روشنایی، تقویت سامانه سرمایشی مجموعه سالن‌های ورزشی و نصب صندلی در جایگاه تماشاگران از دیگر اقدامات به منظور ارتقای الزامات ایمنی برای فعالیت‌های ورزشی در این مجموعه است.


عزیززاده ادامه داد: در جریان بازسازی و نوسازی این مجموعه ورزشی زیرساخت و فضا‌های ورزشی مناسبی برای فعالیت‌های ورزشی جدید از جمله بسکتبال افزوده شده است که در نتیجه علاوه بر تنوع‌بخشی به رشته‌های ورزشی، ظرفیت سالن‌ها برای پذیرش تعداد بیشتری از کارکنان علاقمند به ورزش ایجاد شده است.


سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گسترش فضا‌های ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی از اهم اهداف این معاونت عنوان و اضافه کرد: با نوسازی و بهسازی سالن‌های مجموعه ورزشی فجر ضمن ارتقای ظرفیت برای بهره‌گیری آحاد جامعه بندری و دریایی ۱۲ هزار نفری شاغل در این مجتمع بزرگ بندری، زمینه مساعدی نیز برای فعالیت‌های ورزشی بانوان شاغل ایجاد شده است.


وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در بنادر تابعه از دیگر برنامه‌های این معاونت است، تأمین و تکمیل تجهیزات جدید ورزشی ویژه کارکنان و خانواده‌ی آنان در سال جاری از دیگر برنامه‌های این اداره کل برشمرد.

دیگر خبرها

  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • نوسازی مجموعه ورزشی فجر در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی
  • ترفند‌های تثبیت وزن بعد از رژیم لاغری
  • قیمت محصولات غذایی منجمد
  • قیمت محصولات غذایی منجمد، گوشت بوقلمون و قارچ اعلام شد
  • برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات مجلس در شبکه تهران
  • صدای مرحوم مسعود اسکویی را بشنوید
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر