Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت النشره از منابع دیپلمات نقل کرد که نماینده لبنان در سازمان ملل تماس‌هایی با هیات‌های انگلیس، آمریکا و آلمان گرفته تا آنها را به دعوت به برگزاری جلسه فوق العاده شورای امنیت جهت بررسی تحولات اخیر در لبنان ترغیب کند.

به گزارش ایسنا، سایت لبنانی النشره از منابع دیپلمات "عالی‌رتبه" نقل کرد که امل مدللی، نماینده لبنان در سازمان ملل می‌خواهد که عنوان این جلسه فوق العاده، بررسی تحولات اخیر در لبنان از زاویه "قاچاق سلاح، مساله مقاومت و شکست دولت" باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت فاش کرد که منابع گفته‌اند، تا این لحظه نمی‌دانند این اقدامات مدللی بنا به توصیه و سفارش وزارت خارجه انجام می‌شود یا اقدامی خودسرانه است که قبل از دستور بیروت برای درخواست جهت برگزاری جلسه‌ای بر اساس نیازها و اولویت‌های دولت لبنان انجام می‌شود. در واقع، مدللی می‌خواهد سه کشور مذکور را برای در دست گرفتن ابتکار عمل جهت برگزاری جلسه‌ای که همخوانی با منافع کشور و دولت لبنان ندارد، ترغیب کند.

النشره اعلام کرد که مدللی از حدود چهار ماه قبل در واشنگتن سکونت دارد تا از همه گیری کرونا در نیویورک اجتناب کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان شورای امنیت سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه

قرار است شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی غزه برگزار کند.

به گزارش ایسنا، شورای امنیت طی روز‌های آینده نشستی را پشت در‌های بسته به درخواست الجزایر درباره گور‌های جمعی نوار غزه برگزار خواهد کرد. به گفته منابع احتمالا این نشست روز سه‌شنبه برگزار شود.

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواهان انجام تحقیقات بین‌المللی مستقل درباره گور‌های جمعی در بیمارستان‌های الشفا در شهر غزه و مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است. ۲ گور جمعی در بیمارستان الشفا با ۵۰۰ جسد و سه گور جمعی در مجتمع پزشکی ناصر با ۳۹۵ جسد پیدا شده است.

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • تشکیل جلسه شورای امنیت برای گور‌های جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • درخواست الجزایربرای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد