Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@21:29:07 GMT

اعلام برنامه کادر فنی تیم ملی فوتبال برای تماشای دیدارهای باشگاهی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۰۲۴

اعلام برنامه کادر فنی تیم ملی فوتبال برای تماشای دیدارهای باشگاهی

‍‍‍‍‍‍

برنامه کادر فنی تیم ملی فوتبال برای حضور در رقابت‌های آتی باشگاهی اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، بر این اساس در دیدار جمعه شب تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان از هفته بیست و هشتم لیگ برتر کلیه اعضا کادر فنی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت و این مسابقه را از نزدیک نظاره خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به همراه وحید هاشمیان و ملادن دو مربی تیم ملی مسابقه تیم‌های استقلال و سپاهان از مرحله یک‌چهارم پایانی جام حذفی را دوشنبه شب در ورزشگاه آزادی از نزدیک به تماشا خواهند نشست.

علاوه بر این، تونی مربی و مهدی حسین‌پور آنالیزور تیم ملی هم دوشنبه دیدار پیکان و صنعت نفت آبادان را نظاره خواهند کرد.

نوری: از استقلال تماس نداشتم اما با سرپرستان پرسپولیس و تراکتور صحبت کردم/ اسکوچیچ را خوب نمی‌شناسم

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دراگان اسکوچیچ فوتبال بیشتر بخوانید... علیپور: حقیقی پای مرا زد و نمی‌دانم چطور می‌گویند پنالتی نبود/ اسکوچیچ می‌تواند اتفاقات بزرگی را با تیم ملی رقم بزند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... علیپور: حقیقی پای مرا زد و نمی‌دانم چطور می‌گویند پنالتی نبود/ اسکوچیچ می‌تواند اتفاقات بزرگی را با تیم ملی رقم بزند واژه های کاربردی مرتبط دراگان اسکوچیچ فوتبال پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ آرتتا برای حفاظت از خانه‌اش سگ ۲۲ هزار یورویی خرید + عکس ۲ رسیدن پیشنهادهای اروپایی مجید حسینی به ترابزون‌اسپور ۳ هافبک زنیت در مسیر انتقال به میلان ۴ اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید ۵ پرسپولیس بازیکن مورد غضب قلعه‌نویی را نمی‌خواهد ۶ واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس ۷ ۲ پرسپولیسی دیگر در لیست جدید تیم ملی ۸ یک تیم یونانی دیگر هم به حاج‌صفی پیشنهاد داد مهمترین اخبار ورزشی گل‌محمدی: با تمام قدرت لیگ را تمام می‌کنیم و برای جام حذفی آماده می‌شویم/ نگران محرومیت فیفا هستیم اهدای مدال مریم هاشمی به رهبر انقلاب بهانه جدید برای تخریب/ «تحریف» به ورزش رسید واکنش سخنگوی قوه قضاییه به خبر بازداشت یکی از مدیران پرسپولیس بوناچیچ: انگیزه نداشتن پرسپولیس مثل داستان‌ کودکانه است/ مطمئنم ذوب‌آهن در لیگ برتر می‌ماند مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دراگان اسکوچیچ فوتبال دراگان اسکوچیچ فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال رم ایتالیا که در ابتدای فصل و به صورت قرضی و به مدت یک فصل از بایرلورکوزن راهی رم شده بود، در پایان فصل باید این باشگاه را ترک کند.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» در این باره نوشت: مهاجم ایرانی دوست دارد در تیم بماند و کادر فنی رم هم از عملکرد او رضایت دارند. سران باشگاه بایرلورکوزن برای انتقال دائمی آزمون به رم خواستار دریافت ۵/‌۱۲‬ میلیون یورو شده‌اند که با مخالفت مدیران رم همراه شده زیرا آنها معتقد هستند که برای یک بازیکن ذخیره و بالای ۳۰ سال نباید چنین رقمی را هزینه کنند.

مدیران باشگاه رم در همین خصوص به سران بایرلورکوزن گفته‌اند که حاضرند حداکثر ۷ میلیون یورو برای آزمون هزینه کنند تا قرارداد او با این باشگاه دائمی شود.

لازم به ذکر است که کادر فنی بایرلورکوزن خواستار حضور آزمون در این تیم نیست و باید دید سرنوشت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان فصل چه خواهد شد.

کد خبر 6097085

دیگر خبرها

  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • سعیدی: از هیچ باشگاهی به اندازه پرسپولیس حمایت نشده است / لشگری: سپاهان سقف بودجه را منفجر کرد و امتیازاتش هم برگشت / فیلم
  • پرچم پرسپولیس به آلیانز آرنا رسید؛ یادگاری پیش از بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ! + عکس
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز