Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@23:52:06 GMT

اصلاح هندسی ابتدای بزرگراه شهید خرازی

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۰۳۵

اصلاح هندسی ابتدای بزرگراه شهید خرازی

خبرگزاری میزان- رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور از اصلاح هندسی ابتدای بزرگراه " شهید خرازی" خبر داد و گفت: با نصب تابلو و اطلاع رسانی به موقع ازبروز تصادفات جلوگیری شد. تاریخ انتشار: 15:25 - 16 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۴۴۵۶

خبرگزاری میزان -  سرهنگ "مصطفی زینی وند مقدم " گفت: در بررسی محل‌های وقوع تصادف و علت یابی تصادف‌های رانندگان به دست آمد یکی از مناطق حادثه خیز در ابتدای بزرگراه شهید خرازی مسیر شرق به غرب که رانندگان در مسیریابی با تاخیر اطلاع رسانی تعیین مسیر مواجه می‌باشند و با تغییر مسیر‌های ناگهانی شاهد بروز تصادف در این منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بیان داشت: این موضوع مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت و اصلاح هندسی این معبر در دستور کار قرار گرفت و با هماهنگی‌های انجام شده معبر تعریض و با استفاده از رفیوژ در ابتدای بزرگراه شهید خرازی قبل از ورودی آزاد راه تهران - شمال آشکار سازی شد. بیشتر بخوانید: پذیرش معتادان در استان‌های قرمز ممنوع است   وی به نصب تابلوی مکان یابی در خروجی بزرگراه و ادامه مسیر بزرگراه اشاره و خاطرنشان کرد: با اطلاع رسانی به موقع، رانندگان می‌توانند به درستی مسیر خود را انتخاب و ادامه مسیر دهند و پیش بینی می‌شود از بروز تصادف‌های رانندگی ناشی از تغییر مسیر ناگهانی در این محل جلوگیری شود.    انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس پلیس راهور ابتدای بزرگراه شهید خرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت در حکمی، دکتر مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • ◄ اسارت رانندگان کامیون در کشور آذربایجان به بهانه تصادف + فیلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود