Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف امروز پنجشنبه ۱۶ مرداد ماه با حضور در منزل مرحوم روح الله رجایی با خانواده وی دیدار کرد.

رئیس مجلس در این دیدار که به مناسبت ۱۷ مرداد ماه، روز خبرنگار انجام شد به نقش موثر اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران در فضای رسانه ای موجود اشاره کرد و افزود: اصحاب رسانه همانند دوران دفاع مقدس با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی در این راه از جان و سلامت خود هزینه می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجلس در ادامه با ذکر خاطرات تلاش‌های مرحوم رجایی، آن مرحوم را فردی محب اهل بیت ، اهل قلم،ولایی و پرتلاش توصیف کرد و گفت: مرحوم رجایی با حضور در بحران‌هایی همچون سیل و همچنین مراسم پرشکوه پیاده‌روی اربعین ‌بی‌چشمداشت و جهادی کارها را دنبال می‌کردند.

در ادامه این دیدار، همسر مرحوم روح الله رجایی با تشکر از حضور ریاست مجلس شورای اسلامی و توجه وی به تلاش و خدمات اصحاب رسانه از علاقه و تلاش مرحوم همسر خویش در دوران حیات اشاره کردند.

مرحوم روح الله رجایی از فعالان حوزه رسانه بود که سابقه حضور در رسانه‌های مختلف را در کارنامه کاری خود داشت و در آخرین مسئولیت به عنوان سردبیر روزنامه جام جم فعالیت می‌کرد. مرحوم رجایی ماه گذشته به دلیل ابتلا به ویروس منحوس کرونا دار فانی را وداع گفت و پیکر این تلاشگر جهادی در قطعه نام‌آوران به خاک سپرده شد.

کد خبر 538006 برچسب‌ها محمد باقر قالیباف روزنامه‌ نگاری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف روزنامه نگاری روح الله رجایی اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نقش اصحاب رسانه در تبیین حفظ زیست عفیفانه و جایگاه متعالی زن، مادر و خانواده حائز اهمیت است
  • «بر بلندای حضور» برگزیدگان خود را شناخت
  • زبان از بیان خدمات آیت الله جزایری برای انقلاب قاصر است
  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد