Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان از طبخ و توزیع ۸۰ پرس غذای گرم در شب عید غدیر در مناطق کم برخوردار استان کرمان خبر داد. - اخبار استانها -

محمدعلی روح‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به اینکه از سال گذشته شیوع ویروس کرونا را در دنیا داشتیم و شیوع این ویروس گریبان کشور ما را هم گرفت اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) از همان ابتدا کمک به جامعه آسیب‌دیده از کرونا را در برنامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آبرسانی به روستاهای مناطق محروم 11 شهرستان استان کرمان را انجام می‌دهدتوزیع 45000 بسته پروتئینی در مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امامتوزیع بسته‌های معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان از امامزاده محمد آغاز شد

وی بیان کرد: این کمک‌ها در دو حوزه تهیه و تامین لوازم بهداشتی مورد نیاز جامعه از جمله ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ... و کمک به افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا و اقشار آسیب‌پذیر جامعه انجام شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان با اشاره به فرمان حضرت آقا در راستای کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند گفت: در این راستا تا کنون دو مرحله رزمایش احسان و همدلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اجرا شده است.

وی با بیان اینکه مرحله اول رزمایش کمک‌های مومنانه ستاد همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا شد و مرحله دوم نیز در حال حاضر در حال انجام است افزود:  در مرحله اول این رزمایش در کشور یک میلیون بسته معیشتی غذایی توزیع و مرحله در دوم رزمایش توزیع 4 میلیون بسته پروتئینی و بهداشتی در حال انجام است.

روح‌اللهی با اشاره به در پیش بودن عید سعید غدیر بیان کرد: طبخ و توزیع پنج میلیون پرس غذای گرم در شب عید غدیر در مناطق کم برخوردار کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در برنامه است.  

وی عنوان کرد: از این تعداد 80 هزار پرس غذا گرم با مشارکت هئیت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی اطعام در استان کرمان طبخ و در شب عید غدیر بین نیازمندان، آسیب‌دیدگان از ویروس کرونا، محرومان و جامعه هدف گروه‌های جهادی، خیریه‌ها، سمن‌ها و هیئت‌های مذهبی در مناطق کم برخوردار توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کرمان با اشاره به نحوه طبخ این غذا با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: طبخ غذا با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا انجام شده و در هر آشپزخانه یک کارشناس بهداشت در طبخ غذا نظارت دارد.

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT15 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استان کرمان بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در استان کرمان به روایت تصویر از راه‌اندازی کاروان‌های شادی تا اطعام نیازمندان در استان کرمان پویش دانش آموزی اطعام غدیر "به توان میلیون" در استان کرمان راه‌اندازی شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آغاز مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه در استان کرمان به روایت تصویر از راه‌اندازی کاروان‌های شادی تا اطعام نیازمندان در استان کرمان پویش دانش آموزی اطعام غدیر "به توان میلیون" در استان کرمان راه‌اندازی شد واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ طرح‌های شیرین‌سازی آب دریا در سراسر استان بوشهر اجرا می‌شود ۳ گزارش|تأکید مراجع عظام تقلید بر اقامه عزای سیدالشهدا(ع) با رعایت کامل بهداشت / ‌عزاداری امام حسین(ع) ‌هرگز نباید فراموش شود ۴ علت اصلی افسارگسیختگی قیمت‌ها در بازار مسکن چیست؟ ۵ پاسخ ‌مسئولان به تسنیم درباره گرانی ماسک؛ "نوسانات ارزی" و "کمبود پارچه" مقصرند ۶ ابتکار فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق در تبریک روز خبرنگار / قدردانی از ‌‌مدافعان و یاوران سلامت / نیروهای مسلح کنار مردم‌اند + فیلم ۷ دستگیری مدیر کل سابق امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان به اتهام فساد مالی ۸ سقوط نمودار نرخ رشد جمعیت کشور دستخوش عومل داخلی و خارجی؛ بحرانی که جدی گرفته نمی‌شود مهمترین اخبار استانها بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران میزگرد| چرا تولیدات کشاورزی استان اصفهان به میزان کافی صادر نمی‌شود؟ / حلقه مفقوده‌ای که در شرکت‌های دانش بنیان باید یافت فلسفه مناطق ممنوعه در نوار مرزی از زبان فرمانده مرزبانی / اجازه ورود اقلام ضدفرهنگی، مشروبات الکلی و سلاح را نمی‌دهیم آمار بیماران بستری و فوتی مبتلا به کرونا در استان بوشهر نزولی شد مهمترین اخبار تسنیم سرلشکر سلامی: ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم قالیباف: هماهنگی کاملی بین قوای سه‌گانه برای حل مشکلات معیشتی وجود دارد بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران روحانی: می‌خواهیم از صادر کردن نفت خام فاصله بگیریم شرمن: ایران در برابر فشار حداکثری ترامپ مقاومت را برگزیده است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا استان کرمان ویروس کرونا استان کرمان ستاد اجرایی فرمان امام مناطق کم برخوردار کمک های مومنانه استان کرمان ویروس کرونا فرمان حضرت ترین اخبار راه اندازی عید غدیر پرس غذا کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از هشت هزار سبد غذایی به رشد ۸۲ درصدی رسید.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته هشت هزار و ۶۱۸ بسته معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار در سطح استان توزیع شد که این رقم در مدت مشابه آن یک‌هزار و ۹۳۰ سبد بود.

وی افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال رحمت، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز در سطح استان زنجان و در محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰ توزیع شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: طرح‌های بیان شده با همکاری کمیته امداد، آستان قدس رضوی، مراکز خیریه، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و سازمان داوطلبان هلال احمر کشور اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار و محلات ۲۰۲۰ در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت مالی می‌کند.

هاشمی افزود: هلال‌احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

کد خبر 747763

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان