Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@15:02:25 GMT

رونمایی از قطعه نوای آدمیت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۳۷۵۲

قطعه"نوای آدمیت" به منظور تجلیل از مدافعان سلامت، رونمایی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ارکستر ملی ایران قطعه نوای آدمیت را در شرایط کرونایی اجرا و آن را به جامعه درمان کشور اهدا کرد.   صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم رونمایی از این قطعه در وزارت بهداشت گفت: کادر درمان یک تاریخ پرافتخار در کشور ما به جای گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افتخار در دوران دفاع مقدس جلوه‌ای از صحنه‌های ایثار و فداکاری بود که در ماه‌های اخیر در مقابله با کرونا نیز تکرار شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در سخنانی کوتاه گفت: این اثر هنری را با آغوش باز به عنوان سربازی از جامعه پزشکی می‌پذیرم.
قطعه نوای آدمیت سروده محمدرضا کاشف تضمینی از شعر سعدی شیراز، بنی آدم اعضای یک پیکرند است که در ۵ دقیقه با حضور یک گروه ۲۰۰ نفره به رهبری سهراب کاشف آهنگساز و رهبر ارکستر اجرا شد.
شعر این قطعه به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی ترجمه شده و قرار است برای مخاطبان این زبان‌ها نیز اجرا شود.   برچسب ها: قطعه نوای آدمیت ، رونمایی ، ارکستر ملی ایران ، جامعه درمان کشور

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رونمایی ارکستر ملی ایران جامعه درمان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مسئول اوقاف شهرستان دیر گفت: این زمین به مساحت ۳۴۱ مترمربع با کاربری مذهبی برای ساخت حسینیه در شهر دیر توسط واقف خیر اندیش ابوذر خالدی وقف شد.

آقای کشاورزی افزود: یکی از بهترین نوع تخصیص دادن مال، وقف است که واقف قسمتی از مالش را در جهت رفع نیاز‌های عمومی جامعه قرار می‌دهد.

وی گفت: وقف از دیر باز به شکل‌های گوناگونی در تاریخ بشر وجود داشته است و اسلام آن را در مسیری روشن، منطقی، هدفدار، مترقی و دقیق نهاده است.

دیگر خبرها

  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • دویستمین سالگرد سمفونی شماره ۹ بتهوون؛ تاج موسیقی غربی!
  • موسیقی شمال خراسان سوژه ساخت یک آهنگ جدید شد
  • وقف یک قطعه زمین به ارزش ده میلیارد ریال در شهر دیر
  • تنظیم متفاوت از یک قطعه موسیقی نواحی ایران
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • نوای «حیدر حیدر» کودک خردسال در حرم علی بن ابی‌طالب