Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:14:31 GMT

فریاد هنر برای انفجار بیروت! + تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۲۳۴

فریاد هنر برای انفجار بیروت! + تصاویر

گاهی کلمات نمی‌توانند بار سنگین احساس را به دوش بکشند و شاید همان جاست که هنر پا به عرصه می‌گذارد. انفجار سهمگین بیروت و تخریب هزاران خانه و کشته و مجروح شدن انسان‌ها آن هم در این روزهای کرونایی خبر تلخی بود که خیلی زود برخی از هنرمندان را دست به قلم کرد.

به گزارش ایسنا، رد پای هنر را در اکثر مقاطع تلخ و شیرین تاریخ می‌توان پیدا کرد؛ به‌ویژه زمان‌هایی که عمق یک فاجعه غیرقابل تصور و توان انسان‌ها در مواجهه با آن کم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انفجار سهمگین بیروت نیز فارغ از نگاه‌های سیاسی، از جمله همین وقایع بود که خانه‌های زیادی را ویران و مردم این شهر را آواره کرد و جهان را در شوک عمیقی فرو برد.

در چنین شرایطی باز هم برخی هنرمندان دست به قلم بردند تا به زبان هنر با این فاجعه انسانی همدردی کنند. در ادامه می‌توانید برخی از این طرح‌ها که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌ است را تماشا کنید:

  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار بیروت هنرهاي تجسمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا مقابل الریاضی لبنان، تن به شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، امشب در بیروت به مصاف الریاضی لبنان رفت و با نتیجه 95 بر 60 شکست خورد.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

بازی در کوارتر نخست با نتیچه نزدیک 23 بر 22 به سود الریاضی تمام شد اما شاگردان مصطفی هاشمی در کوارتر دوم 22 بر 10 و در کوارتر سوم 26 بر 18 شکست خوردند. نتیجه کوارتر پایانی هم 24 بر 10 به سود نماینده لبنان بود تا الریاضی یک گام تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

سالار منجی 14 امتیاز و 10 ریباند برای شهرداری و تون میکر 20 امتیاز و 7 ریباند برای الریاضی داشتند.

بازی دوم سری فینال چهارشنبه 12 اردیبهشت در تالار بسکتبال آزادی تهران (ساعت 21:15) انجام خواهد شد و بیروت در صورت تساوی سری فینال، میزبان بازی سوم خواهد بود.

دیدار رده بندی این مسابقات، دیروز، چهارشنبه بین دو تیم ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که با برتری کامل تیم لبنانی و با حساب 116 بر 66 به پایان رسید.

انتهای پیام/

 

   

دیگر خبرها

  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند
  • اعتراض آوارگان فلسطینی به سیاست‌های آنروا
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد / انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است