Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان در این زمینه گفت: انصاری نصب با ارائه اثر «حتی گنجشگ ها در نظنز لانه دارند» به کنگره ملی شعر و داستان در جمع برترین های این جشنواره ادبی کشور قرار گرفت. 
موسی دادی زاده سرخایی روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: مجموعه شعر « تا سید سلیمان» و «نامم درخت انصاری» از آثار این شاعر فرهنگی هرمزگانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: رتبه نخست کنگره شعر دفاع مقدس سال ۸۵، رتبه دوم کنگره سراسری شعر وقصه جوان کشور ۸۱، رتبه سوم جشنواره شعر جوان جنوب ۸۲، برنده جایزه ادبی قیصر امین پور ۸۴، برگزیده بخش استانی جشنواره بین المللی شعر فجر ۸۵، برگزیده کنگره دانشجویی شعر دفاع مقدس ۸۶، رتبه سوم شعر پرسش مهر فرهنگیان کشور ۹۱ و رتبه سوم شعر کنگره بین المللی امام سجاد(ع) از عناوین برتر این شاعر هرمزگانی است.
عبدالحمید انصاری نسب هم اکنون رییس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش استان هرمزگان را برعهده دارد.
در نخستین کنگره ملی شعر و داستان ایران من، یکهزار و  ۱۸۷ اثر از ۳۰ استان و ۶۰ شهربه دبیرخانه کنگره در البرز ارسال شد که در نهایت ۲۳۹ اثر در بخش شعر، ۲۴۹ اثر در بخش کنگره سردار مقاومت شهید سلیمانی و ۱۰ اثر در بخش داستان در این کنگره شرکت کردند.

برچسب‌ها اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان شعر فرهنگیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان شعر فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان هرمزگان شعر فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی هدف از اجرای این طرح را احیای جنگل‌های طبیعی، تولید و زراعت چوب درختان، افزایش فضای سبز شهری و مقابله با طوفان‌های گرد و غبار ذکر کرد و گفت: شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب عملکرد قابل قبولی داشته است و رتبه نخست در سطح استان سمنان را به خود اختصاص داده است.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار، با اشاره به استقبال بسیار خوب بهره برداران از کاشت نهال اکالیپتوس به منظور توسعه زراعت چوب، عنوان کرد: از آنجاکه شهرستان گرمسار در حاشیه کویر واقع شده است و اقلیم گرم و خشکی دارد، درخت اکالیپتوس به دلیل کم‌آب‌بر و مقاوم به خشکی بودن، کاملا با اقلیم منطقه سازگار است و این موضوع باعث استقبال بهره برداران و کشاورزان از کاشت این درخت شده است.

شاه حسینی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته ۲۰ هزار نهال اکالیپتوس در نهالستان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گرمسار تولید و بین متقاضیان توزیع شد. در حال حاضر نیز تولید ۲۵ هزار نهال دیگر را در دست اقدام داریم.

وی همچنین از مشارکت بخش خصوصی در تولید و عرضه نهال اکالیپتوس در مزارع شهرستان گرمسار خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با گسترش تولید این نهال، نیاز بهره برداران در سطح شهرستان و حتی دیگر مناطق استان مرتفع شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903307

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • رتبه نخست شهرستان گرمسار در طرح زراعت چوب
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • کسب رتبه برتر در جشنواره ملی شعر دوست من کتاب
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • رتبه دوم هرمزگان در تولید نهال مرکبات در کشور
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • صفحه نخست روزنامه‌های هرمزگان ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور