Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-27@04:40:59 GMT

عکس ؛ تیم رویایی ستاره رئال مادرید را بشناسید

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۴۷۹

عکس ؛ تیم رویایی ستاره رئال مادرید را بشناسید

تونی کروس از تیم رویایی خود برای آخرین بازی اش در فوتبال رونمایی کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تونی کروس سال ۲۰۱۴ بود که از بایرن مونیخ به رئال پیوست. پس از شش سال او یکی از ستاره های تعیین کننده رئال مادرید محسوب می‌شود و بسیاری معتقد هستند که رئالی ها در جذب از بایرن مونیخ تنها با مبلغ ۲۵ میلیون یورو دست به یک شاهکار بزرگ زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کروس طی سالیان اخیر با بازیکنان زیادی در باشگاه های بایرن مونیخ و رئال مادرید و البته تیم ملی آلمان هم بازی بوده است اما حالا این ستاره آلمانی در اقدامی جالب توجهی از تیم رویایی خود برای آخرین بازی اش در فوتبال یا همان مسابقه خداحافظی که مشخص نیست در چه سالی خواهد بود، رونمایی کرده است.

نکته جالب درباره این تیم انتخابی توسط تونی کروس به این موضوع برمی‌گردد که اکثر آنها هم بازی های او و یا هموطنانش هستند.

تیم رویایی کروس: نویر، رینارتز، راموس، کاسترو، کیمیچ، کاسمیرو، مودریچ، کروس، مولر، کریستیانو رونالدو، کلوزه

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کروس رئال مادرید تونی کروس تونی کروس رئال مادرید کروس کریستیانو رونالدو مولر محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال تیم رویایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته تصمیم گرفت که قراردادش با رئال مادرید را تمدید کند و امیدوار بود که بتواند فرصت بازی بیشتری در این فصل تحت هدایت کارلو آنچلوتی به دست آورد.

اما شرایط به هیچ وجه مطابق انتظار این بازیکن پیش نرفت و عملکرد خوب بازیکنان رئال در خط میانی باعث شد که فرصت بسیار کمی برای حضور در میدان به او برسد و به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث عصبانیت و ناراحتی شدید او از وضعیتش در رئال شده است.

نشریه رلوو خبر داده است که این ستاره اسپانیایی از اینکه فرصت کافی برای حضور در میدان پیدا نکرده بسیار ناامید و ناراحت است و اطرافیان او شروع به بررسی گزینه‌های دیگری کرده‌اند که این بازیکن برای فصل آینده در اختیار دارد.

این در حالی است که مدیران رئال مادرید هیچ تمایلی به فروش سبایوس ندارند و تنها در صورتی نظرشان را تغییر خواهند داد که پیشنهاد بسیار هنگفت و قابل توجهی برای این بازیکن دریافت کند. گفته می‌شود که اصلی‌ترین مشتری او اتلتیکو مادرید است توافق بین این دو باشگاه برای انجام این انتقال کمی دشوار به نظر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • برنامه ویژه ستاره بایرن برای بازی برابر رئال
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • جرات نمی‌کنم برای کروس کری بخوانم!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!