Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود جاوید روز پنجشنبه در دیدار با مدیر و خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز شهرکرد به مناسبت روز خبرنگار افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هفت هزار نفر در مرکز درمانی تامین اجتماعی استان غربالگری و ۲ هزار مورد سی‌تی‌اسکن نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه مراکز درمانی تامین اجتماعی استان با ۴۰ درصد ظرفیت خود فعال است، تصریح کرد: در فروردین‌ماه بسیاری از بخش‌های بیمارستان امام علی(ع) تعطیل شد اما از اردیبهشت به سمت ارائه خدمات بیشتر حرکت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاوید، توسعه فضاهای درمانی تامین اجتماعی استان طی سال‌های اخیر را عامل مهمی در خدمات‌رسانی بهتر به مردم دانست و گفت: ۱۰ هزار مترمربع فضای درمانی در استان بازسازی و احداث شده است که در حفظ و حراست از سلامت بیماران نقش مهمی داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری، افزایش خدمات الکترونیک را از دیگر خدمات این نهاد در دوران شیوع ویروس کرونا برشمرد و گفت: ۷۰ خدمت جدید به صورت غیرحضوری و الکترونیکی به بیمه‌شدگان ارائه می‌شود تا از ازدحام مراجعه‌کنندگان در مراکز درمانی جلوگیری شود.

جاوید در ادامه با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران متعهد نقش کلیدی در شفاف‌سازی و تشخیص اخبار واقعی از اخبار نادرست برعهده دارند و در دوران شیوع ویروس کرونا وظیفه چشمگیری در اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در خصوص این بیماری ایفا می‌کنند.

وی، مردم‌مداری را از دیگر ویژگی‌های رسانه دانست و گفت: حرکت در راستای انتظارات و خواسته‌های مردم و پیگیری آن نمود بارز این ویژگی است.

به گزارش ایرنا، تامین اجتماعی در حوزه درمان از طریق بیمارستان امام علی(ع)، ۲پلی کلینیک تخصصی، ۲ درمانگاه تخصصی و یک درمانگاه عمومی به طور مستقیم و از طریق بیش از ۵۰۰ مرکز بصورت غیرمستقیم به بیمه شدگان خود ارائه خدمت می‌کند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری سازمان تامین اجتماعی ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری درمانی تامین اجتماعی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان در همایش تجلیل از فعالان و حامیان عرصه سلامت استان گفت: اشتغال در عرصه سلامت، نعمتی بزرگ از سوی خداوند است چراکه فعالیت برای احیای جان مردم، مراقبت از سلامت و پیشگیری از بیماری هاست.
اعرابی افزود: همواره خودمراقبتی، رعایت بهداشت و پیشگیری از ابتلا به بیماری مقدم بر امر درمان است.
وی گفت: اجرای برنامه غربالگری پرفشاری خون در قالب پویش ملی سلامت، سبب شد بیش از ۱۰ هزار نفر در استان از بیماری خاموش و بی علامت فشارخون بالای خود مطلع شوند و این یعنی پیشگیری از ۱۰ هزار نیازمند دیالیز در آینده.
اعرابی افزود: ایجاد و توسعه شبکه‌های بهداشت یکی از افتخارات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، بطوری که هم اکنون بیش از ۹۵ درصد جمعیت استان به خدمات سطح یک بهداشت دسترسی دارند.
وی گفت: اجرای «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» و برنامه «سلامت خانواده و نظام ارجاع» نیازمند مشارکت همگانی است.
در این مراسم از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد