Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه شهر شیراز و بیشتر شهرهای فارس و برخی مناطق روستایی استان فارس به شبکه گاز سراسری پیوسته ولی هنوز هم بسیاری از مشاغل صنعتی و مصرف کنندگان خانگی به سیلندرهای گاز مایع وابسته‌اند ، افزایش تقاضا برای این محصول به ویژه در ماههای سرد سال نابسامانی های فراوان در توزیع آن‌ ایجاد میکرد و  بروز مشکل برای مردم را رقم می زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع الکترونیکی گاز مایع از ابتدای شهریور در فارس

مدیر عامل شرکت گاز فارس از برگزاری جلسه هماهنگی اجرای طرح توزیع الکترونیکی سوخت مایع و بررسی مصوبات اخیر شورای اقتصاد در خصوص گازرسانی به صنایع   خبر داد و گفت:  این طرح به منظور ساماندهی توزیع گاز مایع و شناسایی مصرف‌کنندگان مجاز در استان فارس اجرا خواهد شد.

غلامعباس حسینی روز پنجشنبه در این نشست  که با هدف بررسی پیشرفت اجرای طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان و تسریع در آن برگزار شد، با اشاره به آمادگی شرکت گاز فارس در شناسایی و معرفی مصرف‌کنندگان واقعی و خانوارهای فاقد گاز طبیعی در استان، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مناسب، ایجاد هماهنگی های لازم بین شرکت گاز استان فارس و شرکت پخش فرآورده های نفتی، برگزاری ویدیو کنفرانس و آموزش نحوه اجرای طرح و توجیه عوامل توزیع، تعامل دو سازمان در کارگروه‌های مربوطه و هماهنگی روسای ادارات گاز شهرستان ها و روسای نواحی پخش فراورده های نفتی و اطلاع‌رسانی مطلوب به مصرف‌کنندگان، طرح توزیع الکترونیکی سوخت مایع ، به سهولت قابل اجرا بوده و مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح و شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی، علاوه بر حذف کالابرگ و جایگزینی کارت بانکی الکترونیکی، گاز مایع مورد نیاز مصارف خانوارهای فاقد انشعاب گاز طبیعی و برخی مصارف بخش‌های صنایع، اصناف و کشاورزی با فرآیند مطلوب‌تری، قابل توزیع خواهد بود.

حسینی ادامه داد: اجرای این طرح افزون بر تسهیل خدمات سوخت‌رسانی ، جلوگیری از ترددهای غیرضروری ،صرفه‌جویی در وقت و هزینه شهروندان فعال در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و خدماتی، سبب کاهش سوء‌استفاده‌های احتمالی و قاچاق فرآورده‌های نفتی نیز می‌شود.

برچسب‌ها شیراز گاز مایع فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شیراز گاز مایع فارس شیراز گاز مایع فارس توزیع الکترونیکی مصرف کنندگان گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم شوقی عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری رشت اظهار کرد: رشت به کارگاه عمران و آبادانی تبدیل شده است.

شهردار رشت با اشاره به اجرای پروژه‌های مهم در این شهر اضافه کرد: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت به صورت الکترونیکی ارائه و انقلابی در این بخش صورت گرفته است.

شوقی با اشاره به تعطیلی کارخانه آسفالت و عدم شرایط جوی مناسب بیان کرد: برخی مشکلات سبب شده تا در حوزه آسفالت کمی دچار ضعف باشیم که در روزهای آتی عقب ماندگی در این بخش جبران می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه ممیزی املاک افزود: مدیریت شهری رشت در بخش ممیزی املاک قدم‌های مثبت و مؤثری برداشته است.

شهردار رشت با بیان اینکه کارهای فرهنگی خوبی در این شهر انجام می‌شود، گفت: شهرداری رشت در اجرای برنامه فرهنگی و اعتقادی پیشگام است.

کد خبر 6086862

دیگر خبرها

  • ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت وارد مدار می‌شود
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • دور دوم انتخابات در شیراز و زرقان تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • الکترونیکی شدن دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • تحویل واحد‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر در هشتگر طی دومرحله تا پایان شهریور