Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسیون سیاسی و دفاعی وزرای ادوار با انتشار بیانیه ای، با مردم و مسئولان لبنان و همچنین حزب الله سرافراز ابراز همدردی کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

حادثه اندوهبار و دلخراش انفجار در شهر بیروت پایتخت لبنان را که به جان ‌ باختن و ‌مجروح شدن تعدادی از مردم عزیز لبنان و همچنین اتباع و دیپلمات های برخی کشورهای خارجی و سازمان ملل متحد انجامید، به دولت، مسئولان و مردم عزیز و شریف و حزب الله سرافراز و‌ مقاوم لبنان و دیگر کشورها و‌ملت هایی که شهروندان شان در این‌حادثه صدمه دیدند، تسلیت می‌گوییم و ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، برای مجروحان این واقعه تلخ آرزوی شفای عاجل داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دولت و‌ملت جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و مردم سرافراز و مقاوم لبنان و آماده هر گونه کمک و پشتیبانی از ایشان است.

قطعا ملت لبنان این لحظات سخت و دشوار را بعنوان فرصتی برای همبستگی و انسجام و همدلی ملی  می نگرد و لبنان با تاریخ و فرهنگ غنی ، تنوع و همزیستی دینی و فرهنگی  سرافراز و سربلند خواهد ماند و یقین داریم ملت بزرگ لبنان با صبر و همبستگی این لحظات سخت را با عزت و سربلندی پشت سر خواهد گذاشت.

 بدون تردید قلب و دعای  خیر و دست کمک و یاری ملت شریف ایران و همه ملت های نوع دوست و خیرخواه جهان همراه و یاور مردم عزیز لبنان به خصوص خانواده های داغدار و آسیب دیده از این مصیبت بزرگ می باشد.

در پایان بار دیگر صمیمانه ‌ترین تسلیت‌ها و همدردی‌های خود و دولت و ملت ایران را در این مصیبت بزرگ‌ و رخداد دردناک به دولت و مردم شریف لبنان تقدیم می نمائیم و از خداوند متعال مسألت داریم که مردم لبنان به خصوص صدمه دیدگان را برای پشت سرگذاشتن این محنت و غم بزرگ، مورد عنایت قرار داده و به آنها توان، صبر و همبستگی عطاء‌فرماید.

کمیسیون سیاسى دفاعى وزرای ادوار

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیروت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از تهران، نشست سیاسی در قالب پرسش و پاسخ «وعده صادق» با حضور مهندس غلامحسین رضوانی نماینده محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو شورای مرکزی جبهه پایداری، توسط تشکل جامعه اسلامی واحد تهران جنوب برگزار شد.

در این نشست مهندس رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پیرامون عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح کشورمان سخنرانی نمود. وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در راستای حفاظت از منافع ملی و شهروندانش به یک اقدام دفاعی دست زد و این حمله بر مبنای مقررات و حقوق بین الملل و منشور ملل متحد کاملا دفاعی بود. رضوانی اظهار داشت: در حال حاضر همه طرفداران مقاومت و منطقه از این اقدام دفاعی ایران شور و شوق مضاعف دارند و مردم سایر نقاط دنیا هم به حقانیت این اقدام ایران واقف هستند و آن را تایید می‌کنند.

شایان ذکر است در این جلسه جمعی از مسئولین و دانشجویان حضور داشتند و در پایان، جلسه با پرسش و پاسخ همراه بود و مهندس رضوانی به سوالات مطرح شده پاسخ لازم را ارائه کردند.

خبرنگار: دنیا کریمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228245 برچسب‌ها ایسکانیوز تهران ایران مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • وزیر دفاع وارد قزاقستان شد
  • وزیر دفاع به قزاقستان سفر کرد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب