Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@21:20:40 GMT

دستگاه‌های اداری آستارا از خبرنگاران تجلیل کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۶۷۰

دستگاه‌های اداری آستارا از خبرنگاران تجلیل کردند

سرپرست فرمانداری آستارا روز پنجشنبه در آئین تجلیل از خبرنگاران در فرمانداری اظهار کرد: حرفه خبرنگاری از سخت ترین مشاغل دنیا محسوب می شود و به علت آمیختگی با علاقه و پشتکار، از جذابیت ویژه برخوردار است.

رضا جمشیدی بیان کرد: خبرنگاران آئینه تمام نمای جامعه هستند و باید مشکلات را به شکل درستی به مسئولان انتقال دهند و خودباوری و صداقت از شاخصه های خبرنگار موفق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در عصر ارتباطات، تولید و انتشار خبر از ارزش زیادی برخوردار است و روز به روز بر تعداد مخاطبان اخبار در جهان افزوده می شود و خبرنگاران در کنار پوشش عادی اخبار، به پدیده های پیرامون خود نگاه تحلیلی داشته و مسئولان را در رفع مشکلات کمک کنند. 

وی بیان کرد: دولت تدبیر و امید برای هموار ساختن مسیر توسعه و آبادانی کشور تلاش می کند و خبرنگاران باید با دقت در تهیه اخبار، اخلاق مداری و توجه به رسالت خبرنگاری با روند توسعه همراه باشند. 

۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی در حمله گروهک تروریستی طالبان به کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان در سال ۷۷، به نام روز خبرنگار نامگذاری شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و دفترهای خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، صدا و سیما و نمایندگی های خبرگزاری های دیگر و ۹ نشریه محلی در آن فعال است. 

برچسب‌ها آستارا روز خبرنگار تکریم و تجلیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا روز خبرنگار تکریم و تجلیل آستارا روز خبرنگار تکریم و تجلیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اداری ایتان کرمان

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074612 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • کاهش ۲.۹ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • توسعه همکاریهای موسسات آموزش عالی با فرمانداری ارومیه
  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • شورای اداری ایتان کرمان