Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@05:54:47 GMT

سامان قدوس: بازی در لیگ دسته دوم فرانسه سخت است

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۴۹۹۰

سامان قدوس: بازی در لیگ دسته دوم فرانسه سخت است

به گزارش le۱۱amienois فرانسه، سامان قدوس درباره شکست آمیا در سومین دیدار تدارکاتی پیش‌فصل لیگ دسته دوم فرانسه با وجود ارائه نمایش خوب، گفت: معتقدم که ما بازی به بازی و پس از هر تمرینی بهتر می‌شویم و در حال پیشرفت هستیم. البته هنوز هم نیاز به اصلاح داریم، زیرا رقابت در لیگ دسته دوم فرانسه بسیار سخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در بازی اخیر تدارکاتی باختیم و یک ضربه پنالتی را هم در پایان از دست دادیم. با این وجود تیم‌مان در حال پیشرفت است.

مهاجم ایرانی آمیا در واکنش به این پرسش که خط حمله تیمش با حضور او و ایجاد فرصت‌های متعدد به خوبی پیشرفت کرده است، اظهار داشت: بله، همین‌طور است. در این بازی فرصت‌های بیشتری نسبت به بازی قبلی خلق کردیم. در هر بازی عملکردی بهتر نسبت به گذشته داریم و این نشانه خوبی برای من است.

سامان قدوس در مورد رضایتش از نتایج آمیا گفت: من هرگز زمانی که بازنده می‌شویم، خوشحال نیستم. البته زمانی که به روند آماده‌سازی بدون توجه به نتایج نگاه می‌کنید، برایم رضایت‌بخش است. اکنون دیگر زمان پیروزی ماست تا به اعتمادبه‌نفس لازم دست یابیم. امیدوارم در بازی شنبه آینده پیروز شویم.

وی در پایان با اشاره به حضور بازیکنان جدید و جوان در آمیا گفت: بازیکنان جوان به خوبی تلاش می‌کنند و بهتر می‌شوند. باید بازیکنانی جذب شوند تا در هر پستی رقابت باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سامان قدوس فوتبال پارسی خبر فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم

دیدار ناپولی و آاس رم در هفته ۳۴ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی‌ ۲-۲ به پایان رسید. دنیله ده روسی بعد از این بازی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با DAZN گفت:

ما یک امتیاز‌ را زنده کردیم اما خواسته ما متفاوت بود. ناپولی قوی است، آنها را در یک مقطع فشرده ملاقات کردیم.

باید در مالکیت توپ بهتر عمل می کردیم، زیرا وقتی ناپولی توپ را در اختیار دارد، مطمئناً خطرناک است. ما توپ های زیادی از دست دادیم و آنها شوت های زیادی زدند. ما باید بهتر عمل کنیم، پنجشنبه مقابل تیم بزرگ دیگری بازی می کنیم.

من نمی دانم که آیا خستگی یک عامل موثر است یا خیر. ما بازیکنان تکنیکی زیادی در خط میانی در اختیار نداریم. وقتی پاردس نیست، شما می توانید فقدان او را احساس کنید، اما ما باید بهتر عمل کنیم زیرا او نمی تواند همیشه در زمین باشد.

برای تامی آبراهام خوشحالم که موفق به گلزنی شد. امیدوارم لوکاکو و اسمالینگ را برای‌ بازی با لورکوزن داشته باشیم. در این چند هفته پیش رو به همه نیاز داریم.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • سوپر پاس گل سامان سوخت! (ویدیو)
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!