Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام اداره کل ارتباطات و امور بین الملل، شرکت مخابرات ایران تماس تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای در سراسر کشو ر، به همراه مصرف اینترنت مشترکان خود را در عید سعید غدیر خم رایگان اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ضمن بیان این مطلب و با تبریک فرا رسیدن عید غدیرخم به تمام مشتریان این شرکت اظهار داشت: به منظور پیاده‌سازی نقش‌های مسئولیت اجتماعی شرکت و برای گرامیداشت عیدسعید غدیر خم تمام تماس‌های تلفن ثابت به ثابت درون شبکه‌ای شرکت مخابرات ایران از ساعت۲۴روزجمعه مورخ ۱۷ مرداد تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۸ مرداد رایگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در همین رابطه افزود: مصرف اینترنت مشتریان خدمات باند پهن بر روی تمامی بستر‌های ارتباطی ADSL. VDSL و FTTH از ساعت ۲۴ روز جمعه مورخ ۱۷ مرداد تا ساعت ۲۴ روز شنبه مورخ ۱۸ مرداد تا سقف ۱۰ گیگا بایت رایگان است.

مهندس سید مجید صدری با تاکید بر اینکه ترافیک رایگان اینترنت به مشتریانی اختصاص داده می‌شود که سرویس فعال داشته باشند: گفت: این امکان تنها برای تلفن‌های ثابت به ثابت اعم از درون استانی و بین استانی خواهد بود.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: تماس از طریق تلفن ثابت با تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل و رایتل) شامل این طرح نخواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اینترنت پارسی خبر شرکت مخابرات ایران مشترکان عید غدیرخم شرکت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مختارزاده مدیرتوزیع برق خوی از امضای تفاهم‌نامه مشترک این مدیریت با صنایع این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان و در راستای برنامه ریزی جهت گذر موفق از پیک، تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با صنایع شهرستان خوی امضا شد و تا آغاز ایام پیک بار امسال این تفاهم‌نامه در سایر حوزه‌ها نیز امضا خواهد شد. 
وی با بیان اینکه انعقاد تفاهم‌نامه مدیریت مصرف برق با هدف کاهش مصرف مشترکان در ساعات اوج مصرف و تامین برق پایدار مشترکان خانگی انجام می‌شود، عنوان کرد: هرساله پیش از ایام پیک بار تابستان، تفاهم‌نامه‌های مشترکی با مشترکان حوزه‌های صنعتی، کشاورزی و ... منعقد می‌شود که در آن مشترکان متعهد می‌شوند که میزان مصرف برق خود را در ساعات اوج مصرف بر اساس تفاهم صورت گرفته کاهش داده و یا نسبت به تغییر شیفت کاری به ساعات غیرپیک، روز‌های تعطیل هفته و یا ساعت کم‌باری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • غذا‌هایی که شکم تخت به شما هدیه می‌دهد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • بیش از 22 هزار خانوار یزدی تا شهریور ماه به فیبرنوری متصل می شوند
  • تلفن ثابت سازمانی