Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین، دو هدف اصلی برای این پلتفرم در بخش مصرف‌کننده در نظر گرفته شده است، ارائه محتوای اختصاصی و تلاش برای بهبود تجربه کاربری. این پلتفرم امکان دانلود بازی‌های محبوب شما را فقط با یک بار مراجعه و به آسانی مهیا می‌کند. علاوه بر آن امکان پیش خرید بازی‌ها قبل از ارائه نیز وجود دارد. محتوای اختصاصی بسیاری از بازی‌ها فقط در Game Center هوآوی وجود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هر گیمر در این پلتفرم یک حساب کاربری شخصی دارد که قابلیت ارتقا داشته و می‌تواند مزایای بسیاری مانند تخفیف یا محتوای بیشتر را برای او در پی داشته باشد. در آینده نه چندان دور نیز شبکه ‌اجتماعی مخصوص بازی هوآوی نیز معرفی خواهد شد که امکان ارتباط و اشتراک‌گذاری بین کاربران مختلف در هنگام بازی را مهیا می‌کند.

Game Center هوآوی زیرساختی برای توسعه‌دهندگان بازی برای جذب کاربر بیشتر از اقصا نقاط دنیا به حساب می‌آید. قرارگیری در لیست بازی های این پلتفرم می‌تواند باعث جذب کاربران بسیاری شود، چرا که امکان قرار گرفتن در معرض دید بیش از 650 میلیون کاربر هوآوی برای توسعه‌دهندگان وجود دارد. علاوه بر این، سیستم بررسی و نظرسنجی موجود در Game Center ابزاری برای گرفتن بازخورد از کاربران خواهد بود که به توسعه بهتر هر بازی کمک می‌کند.

بخشی مجزا و قدرتمند از تیم توسعه Game Center هوآوی روی همکاری با توسعه‌دهندگان برتر دنیا متمرکز شده تا بهترین‌ها را در این پلتفرم دور هم جمع کند. شرکت‌های درجه یک دنیای بازی موبایلی مانند Gameloft، Lilith games، Forshow games و بسیاری دیگر حضور دارند. بازی‌های جدید بسیاری نیز به صورت اختصاصی در آینده نزدیک ارائه خواهند شد که از بین آنها می‌توان به Starship Legion، BORN AS EPIC، Farm Legend و Survival Road اشاره کرد.

از بازی‌های پرطرفدار حال حاضر دنیای موبایل موجود در Game Center نیز می‌توان به عنوان‌های  معروفی مانند Idle Heroes، AFK Arena، Rise of Kingdoms، Lords Mobile و Asphalt 9: Legends اشاره کرد.

نکته پایانی اینکه هوآوی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی بخش نرم‌افزاری خود انجام داده است تا این بخش را تبدیل به یکی از بهترین‌ها کند. برنامه حمایتی ستاره درخشان هوآوی سرمایه‌ای حدود یک میلیارد دلار را برای حمایت از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن و بازی در نظر گرفته است که کمک شایانی به تیم‌های توسعه مخصوصا تیم‌های مستقل خواهد کرد.

پربیننده ترین تبلت لنوو چند؟ +جدول قابلیت جدید واتس‌آپ ساعت‌های‌ هوشمند سامسونگ چند؟ +جدول قیمت انواع پرینتر در بازار؟ +جدول قیمت موبایل نوکیا چند؟ +جدول

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: گیمر هوآوی بازی هوآوی گیمر هواوی محصولات هوآوی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت توسعه دهندگان بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند

ایتنا - ایکس از هوش مصنوعی «گورگ»(Grok) برای تولید خلاصه هایی از اخبار و دیگر موضوعات ترند روز در این پلتفرم استفاده می کند.
طبق پست حساب کاربری مهندسی ایکس، این ویژگی که هم اکنون فقط برای کاربران پرمیوم مهیا است، «استوری ها در ایکس»(Stories on X) نام گرفته است.

به گزارش ایتنا از مهر، براساس بیانیه این پلتفرم گروک به پست هایی که کابران با استفاده از قطعاتی از متن تولید می کنند، متکی است. به نظر می رسد برخی از محتواهای تولید شده با هوش مصنوعی مذکور ، بیش از بقیه خبر محور باشند و برخی دیگر خلاصه هایی از محاوراتی است که در پلتفرم انجام شده است. یکی از کاربران اسکرین شاتی را منتشر کرده که استوری هایی درباره گزارش درآمد اپل است. استوری دیگری «ماسک، کارشناسان درباره بدهی ملی بحث و گفتگو می کنند» نام دارد که خلاصه ای از یک محاوره آنلاین بین ماسک و اشخاص برجسته در پلتفرم ایکس است.

این ویژگی شباهت زیادی به قابلیت Moments دارد که مدت ها در توئیتر وجود داشت و توییت های معتبر درباره اخبار مهم و موضوعات مختلف در پلتفرم را تنظیم می کرد. این ویژگی که تحت نظارت گروهی از کارمندان انسانی بود در سال ۲۰۲۲ میلادی حذف شد.

خلاصه هایی که گورگ تهیه می کند مانند بقیه محتوای تولید شده با هوش مصنوعی همراه یک برچسب منتشر می شوند. در این برچسب آمده است: این استوری خلاصه ای از پست های ایکس است و ممکن است در گذر زمان تغییر کند.

دیگر خبرها

  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • آغاز برداشت گُل گاوزبان در گلستان
  • ببینید | گفت و گوی اختصاصی با وکیل تتلو
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • هوش مصنوعی اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • چت‌بات Grok اخبار ایکس را خلاصه می‌کند
  • جایگاه اختصاصی زنان در ورزشگاه بابل (عکس)
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • گفتگوی اختصاصی با جاوید مرتمی پیشکسوت فوتبال مازندران