Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@23:46:46 GMT

آخرین آمار شمار کشته‌های انفجار بیروت

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۵۱۴

آخرین آمار شمار کشته‌های انفجار بیروت

وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که تعداد کشته‌های انفجار مهیب روز سه شنبه در بیروت تا کنون به عدد ۱۵۷ رسیده است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت لبنان در تازه‌ترین آمار خود از میزان کشته‌های انفجار مهیب روز سه شنبه اعلام کرد که تا کنون ۱۵۷ تن کشته و بیش از ۵۰۰۰ نفر نیز زخمی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: آلمان از مرگ یک دیپلمات خود در انفجار بیروت خبر داد رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در حادثه بیروت پدیدار شد

«حمد حسن» وزیر بهداشت لبنان نیز ساعاتی پیش نیز گفت که  تماس‌ها با کشورهای عربی و اروپایی برای تأمین کمک‌های پزشکی به لبنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: رگه‌هایی از دخالت تل‌آویو در حادثه بیروت پدیدار شد

در همین ارتباط،  «مروان عبود» استاندار بیروت، شامگاه چهارشنبه، در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی گفت که خسارت ناشی از انفجار بیروت بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار برآورد می‌شود.

سه‌شنبه این هفته، آتش‌سوزی در انبار بندر بیروت باعث منفجر شدن نیترات آمونیوم انبار شده در انبارهای مجاور شد و انفجار شدیدی را رقم زد. بندر بیروت به طور کامل تخریب شده و به نیمی از خانه‌های بیروت خسارت وارد شده است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین انفجار بیروت بیروت بندر بیروت انفجار در بیروت لبنان کشته های انفجار بیروت مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه آمار جدید قربانیان جنگ غزه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه اعلام کرد: رژیم اشغالگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در غزه شد که ۲۶ شهید و ۵۱ زخمی برجای گذاشت. تعداد شهدای جنگ غزه از هفت اکتبر تاکنون به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد مجروحان به ۷۷ هزار و ۸۶۷ تن رسید.

به نقل از خبرگزاری سما، این وزارتخانه اعلام کرد: تعدادی از قربانیان همچنان در مسیرها و زیرآوارها هستند و آمبولانس‌ها و کادر دفاع مدنی نمی‌توانند آن‌ها را منتقل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام
  • حملات حزب الله به مواضع رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین
  • آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۲۲ نفر
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان