Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@02:27:07 GMT

کشته شدن دستکم ۹ غیرنظامی در حمله سعودی‌ها به یمن

تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۵۵۹۰

کشته شدن دستکم ۹ غیرنظامی در حمله سعودی‌ها به یمن

حمله هوایی ائتلاف سعودی به منطقه‌ای غیرنظامی در استان الجوف یمن به کشته شدن دستکم ۹ غیر نظامی منجر شد.

به گزارش مشرق، جنگنده‌های ائتلاف سعودی-اماراتی با بمباران یک منطقه مسکونی در استان «الجوف» در شمال شرق یمن غیرنظامیان را به خاک و خون کشیدند.

بیشتر بخوانید: انتشار اسناد محرمانه ریاض برای تجزیه یمن +عکس

به گزارش شبکه الجزیره، دستکم نُه غیرنظامی که بیشترشان زن و کودک بودند در بمباران هوایی منطقه المعاطره شهر «خب و الشعف» در استان الجوف کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته منابع محلی، احتمال افزایش شمار قربانیان این حمله هوایی ائتلاف سعودی به یمن با آواربرداری از محل بمباران وجود دارد.

«عامر المرانی» استاندار الجوف هم گفت که هنوز جنگنده‌های ائتلاف سعودی در آسمان محل وقوع بمباران گشت زنی می‌کنند و مانع رسیدن نیروهای امداد رسانی می‌شوند.

او تاکید کرد که منطقه مورد حمله هوایی عربستان سعودی از مناطق درگیری فاصله زیادی داشته است.

المرانی گفت: این جنایت فجیع مستلزم اقدام بیشتر برای مقابله با دشمن سعودی است و سکوت سازمان ملل هم در برابر جرایم بی وقفه دشمن هم مسئله‌ای است که مستلزم تجدید نظر درباره نقش آنها در یمن است.

در مقطع اخیر حملات هوایی ائتلاف سعودی به یمن قربانیان بیش‌تری از میان غیرنظامیان گرفته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین مشرق سعودی ها سازمان ملل شبکه الجزیره ائتلاف سعودی یمن استان الجوف حمله سعودی ها به یمن جنگ یمن ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای اعلام کرد: حمله ارتش رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، تشدید خطرناک جنایات علیه زیرساختهای غیرنظامی تحت حمایت بین‌المللی است.

در بیانیه حماس آمده است: هدف از این حمله پیچیده تر کردن بحران انسانی در غزه از طریق بستن گذرگاه و ممانعت از ورود کمکها فوری به آن است.

حماس بیان کرد: این جنایت پس از موافقت حماس با طرح میانجی گران رخ می دهد و نشانگر نیت اشغالگران برای به تعطیلی کشاندن تلاشهای آتش بس و آزادی اسیران و در راستای پیشبرد منافع شخصی نتانیاهو کابینه افراطی او است.

این جنبش از دولت آمریکا و جامعه بین الملل خواست رژیم صهیونیستی را برای توقف حملات به رفح که جان صدها هزار غیرنظامی را تهدید می کند، تحت فشار قرار دهند.

کد خبر 6099521

دیگر خبرها

  • جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد
  • تایید حمله به رفح توسط اسرائیل؛ تخلیه ساکنان و تشدید بمباران‌ها
  • روز ۲۱۳ طوفان‌الاقصی|دستور ارتش اسرائیل برای تخلیه رفح
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • دستکم دو کشته به علت انفجار در یک پمپ بنزین در برزیل
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز