Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت اسلام والمسلمین یوسف احمدی روز پنجشنبه در نشست خبری که در محل این اداره کل برگزار شد، اظهارداشت: دستور العمل های بهداشتی برای برگزاری مراسم ایام محرم و فعالیت هیات های مذهبی تهیه شده است.

وی با اشاره به خارج شدن کرمانشاه از وضعیت قرمز شیوع بیماری کرونا، افزود: پیشنهادهای را برای این ایام به دانشگاه علوم پزشکی ارایه کرده ایم که روز سه شنبه هفته اینده نهایی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: از جمله این پیشنهادات برگزاری مراسم عزای محرم در فضاهای باز و محیط هایی همچون حیاط مدارس است که پس از تایید استاندار اجرایی خواهد شد.

احمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه مقابله با بیماری کرونا، گفت: هیات های مذهبی برای برگزاری مراسم محرم تابع تصمیمات ستاد کرونا هستند و هیچگاه کاری نمی کنند که سلامت مردم در خطر بیفتد.

وی ادامه داد: هیات های مذهبی پس از شیوع بیماری کرونا در راستای ضدعفونی امکان عمومی و انجام خدمات عمومی پیشگام بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود به تشکیل شورای عالی مساجد در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ریاست این شورا را نماینده ولی فقیه و دبیری آن را مدیرکل تبلیغات اسلامی برعهده دارد.

احمدی افزود: مدیرکل اوقاف و امور خیریه، فرمانده سپاه نبی اکرم، مدیرکل اطلاعات و دادستان ویژه امور روحانیت در استان از اعضای این شورای عالی در کرمانشاه هستند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت انجام کار فرهنگی در جامعه گفت: اطلس فرهنگی قرآنی استان کرمانشاه را باید تهیه و تنظیم کنیم.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی مقام معظم رهبری کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی مقام معظم رهبری کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی مقام معظم رهبری کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم

به گزارش "ورزش سه"، در نخستین دیدار از این مرحله جام حذفی فوتبال ایران قرار است دو تیم مس رفسنجان و پیکان با یکدیگر دیدار کنند و پیکان برای رسیدن به مرحله بعد از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است.

رضا عنایتی به‌عنوان سرمربی پیکان در این دیدار به جوانان تیمش اعتماد کرده و ترکیب زیر را روانه میدان کرده است:
محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم.

پیکان این روزها با رضا عنایتی از لحاظ نتیجه‌گیری خوب عمل کرده و آن‌ها در ۱۰ دیدار اخیر خود فقط یک‌بار مقابل پرسپولیس بازنده بوده‌اند.

خودروسازان با نتایج مناسبی که داشته‌اند از قعر جدول هم فاصله گرفته‌اند تا ادامه رقابت‌های لیگ برتر را با خیال آسوده‌تری پشت سر بگذارند و باید دید پس از سپری کردن یک بازی نسبتاً ساده‌تر مقابال ستارگان بهمن جوان تهران، مقابل مس در رفسنجان چه نتیجه‌ای خواهند گرفت و می‌توانند به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی برسند یا نه.

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • عنایتی با پیکان جوانان مقابل تیم محرم
  • شناسایی ساختمان‌های ناایمن کرمانشاه در مرحله مدارس و ساختمان‌های آموزشی
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • تخلف یک کشتارگاه طیور در استان کرمانشاه
  • احتمال بالای شیوع آفت زنگ زرد در مزارع گندم و جو
  • راه‌اندازی چهار ایستگاه سنجش کیفیت هوا در دستور کار
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • صدور هشدار نارنجی برای بخش کشاورزی در استان سمنان