Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان نهاد مردمی و انقلابی در چند دهه توانسته است گامی مهم در ایجاد همبستگی و وحدت مردم برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب بردارد.

به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ۱۲ نفر از یاوران و پیشکسوتان عرصه مراسم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس در محل این نهاد تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی در این مراسم به نقش مهم و برجسته این نهاد انقلابی در ایجاد همدلی و همبستگی بین نهاد‌ها و مردم برای حضور موقع در تمام صحنه‌ها اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت و راهبری این شورا در مناسبت‌‌های ملی، مذهبی، انقلابی و سیاسی مثال زدنی است همان طور که با توجه به شیوع بیماری کرونا در نیمه شعبان شاهد برگزاری مراسم پرشکوهی همانند روز قدس بودیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با تصریح بر اینکه سازماندهی، نظارت و هماهنگی برگزاری مراسم‌های دینی و ملی و مذهبی بر عهده این شورا گذاشته شده است، گفت: خدمات زیادی شورای تبلیغات اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از جبهه ‌ها و ایجاد جریان حماسی در سطح جامعه و بسیج کردن مردم و جوانان برای حضور در جنگ می‌توان نام برد.

وی افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۵۹ به دستور و فرمان مستقیم حضرت امام(ره) تشکیل شد و ۴۰ سال است که در ایجاد همبستگی و وحدت مردم برای پاسداشت ارزش‌های انقلاب قدم برداشته است تا تبلیغات سوء دشمن را خنثی کند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این موضوع که به‌رغم توطئه‌های رسانه های خارجی اقدامات خوبی طی چهل سال گذشته انجام شده است،  ادامه داد: خوشبختانه این نهاد مردمی و انقلابی توانسته است به خوبی اثبات و حقانیت نظام را ادا کند.

وی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد اجرایی نیست بلکه یک نهاد هماهنگ کننده و نظارتی است، اظهار کرد: این نهاد توانسته مراسم مختلف را از هر گونه آسیب و انحرافات حفظ کند.

انتهای پیام/ س

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات همبستگی نماینده ولی فقیه وحدت رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس حجت الاسلام رضایی فارس شیراز نظام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال رویکرد متفاوتی به اندیشه ورزان جوانی جمعیت داریم

به گزارش خبرنگار مهر، شهروز کیانی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اندیشه ورز نهاوند و هدف از تشکیل این جلسه لبیک به ندای مقام معظم رهبری و تأکید ایشان به نمایندگان مجلس شورای اسلامی، از سال ۱۳۹۰ تاکنون به «ازدواج جوانان و راه‌های تسهیل آن» و «فرزندآوری و جلوگیری از حرکت کشور به‌سمت پیری جمعیت» است افزود: اندیشه ورزان جوانی جمعیت ریل گذاری می‌کند برای ستاد جوانی جمعیت و باید بنا بر وجود صاحبنظران در این جلسات باشند.

وی با اشاره به موضوع جلسه «سقط جنین» اظهار داشت: سقط جنین، به معنای پایان یافتن بارداری در هر مرحله‌ای است که زندگی نوزاد در جریان است و شبکه بهداشت و درمان باید در این زمینه نیروهای خود را در خط مقدم نگه دارد و دستگاه‌های دیگر نیز پای کار باشند.

وی افزود: همچنین شبکه بهداشت و اصناف نیز در خصوص جایگاه‌های خرید و فروش داروهای سقط بازرسی‌هایی از داروخانه‌ها و عطاری‌ها و… داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی فرماندار با اشاره به اینکه کارها باید عملیاتی و کارشناسی شده انجام شوند گفت: همه ی اعضای جلسه اندیشه ورز جوانی جمعیت پای کار باشند و مصوبات این جلسه باید کاربردی و خروجی آن باید در شهرستان مشهود باشد.

کد خبر 6097418

دیگر خبرها

  • کاهش مشکلات جامعه با تحول در نظام آموزشی امکان‌پذیر است
  • شورای رقابت علیه ۱۳ نهادعمومی غیردولتی اعلام جرم کرد
  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • امسال رویکرد متفاوتی به اندیشه ورزان جوانی جمعیت داریم
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران