Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از صدور حکم قطعی و جریمه 224 میلیون ریالی محتکر برنج در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین نجف‌زاده امشب با اشاره به پرونده احتکار یک فروشگاه در شهرستان آق‌قلا اظهار کرد: در بازرسی پلیس آگاهی شهرستان آق‌قلا از یک فروشگاه تعداد 640 کیسه برنج فجر ایرانی کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تشکیل پرونده متخلف در تعزیرات حکومتی تصریح کرد: پرونده پس از تشکیل به منظور رسیدگی به شعبه سوم بدوی تخصصی تعزیرات حکومتی گرگان ارجاع شد که پس از سیر مراحل قانونی و اخذ نظریه کارشناسی و سایر قراین موجود تخلف انتسابی محرز تشخیص داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان از محکومیت متهم محتکر برنج به پرداخت 224 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت خبر داد و افزود: این حکم به استناد ماده چهار قانون تعزیرات حکومتی صادر شد و بر اساس آن متهم به توزیع کالا «برنج موصوف» در شبکه به نرخ رسمی دولتی ملزم شد.

نجف‌زاده با اشاره به اینکه پرونده مذکور برای تجدیدنظر خواهی در شعبه اول تجدیدنظر استان مجددا رسیدگی شد، گفت: رای صادره در شعبه تجدیدنظر مورد تائید و برای اجرای حکم به واحد اجرای احکام ارسال شد.

وی همچنین از محکومیت پزشک متخلف زیبایی در گرگان به جزای نقدی خبر داد و ابراز کرد: با گزارش کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی استان، یک پزشک زیبایی که در راستای عمل جراحی بینی وجه مازاد بر تعرفه دریافت کرده بود به 24 میلیون و 392 هزار و 800 ریال جزای نقدی محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گلستان افزود: این پرونده در شعبه هفتم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی گرگان تشکیل شد و رئیس شعبه بعد از احضار متهم و احراز وقوع تخلف پزشک متخلف را به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 24 میلیون و 392 هزار و 800 ریال در حق صندوق دولت توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی محکوم کرد.

نجف‌زاده با اشاره به اینکه تقاضای تجدینظر خواهی پزشک متخلف به رای صادره مورد موافق قرار نگرفت، گفت: این رای در شعبه اول تجدیدنظر استان مجددا رسیدگی و رای صادره مورد تائید قرار گرفت.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: احتکار 640 کیسه برنج پزشک زیبایی تعزیرات حکومتی گلستان تعزیرات حکومتی جزای نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: ماموران منابع طبیعی و آبخیزداری با کشف هیزم قاچاق از یک کامیون، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: پرونده قاچاق سه هزار کیلوگرم هیزم به ارزش ۹ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در شعبه سوم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز یاسوج رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده و به دلیل ارائه نشدن مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام کرد.

لقمانی فر اضافه کرد: علاوه بر ضبط هیزم کشف شده، متهم به پرداخت ۱۹ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

دیگر خبرها

  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقی کود شیمیایی در مهران