Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی استقلال و شهرخودرو از طرف هر دو تیم حرکات ترکیبی بسیار زیادی داشت.

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص عملکرد استقلال مقابل شهرخودرو اظهار داشت: بازی خوبی و فیزیکی صورت گرفت و از هر دو تیم حرکات ترکیبی زیادی شاهد بودیم. طبیعتاً مسابقه‌ای که چهار گل داشته باشد برای تماشاگرانی که از تلویزیون بازی را تماشا می‌کنند جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص عملکرد دیاباته و آقای گلی وی گفت:‌ دیاباته کار خودش را می‌کند او مهاجمی بلندقامت است و از نظر فیزیکی در شرایط خوبی قرار دارد. دیاباته یکی از معدود مهاجمان دنیا است که هم از قد و قامت و هم از نظر تکنیک فردی شرایط خوبی دارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص عملکرد حسین حسینی و اینکه او در ابتدای فصل اعتقاد داشت استقلال باید گلری در حد گلر اولش داشته باشد،تصریح کرد: در شرایط استاندارد فوتبال دنیا که مصدومیت، محرومیت، کرونا و ... وجود دارد همه تیم‌ها 2 دروازه‌بان یک سطح باید داشته باشند. من همان اعتقاد را دارم و معتقدم استقلال باید 2 دروازه‌بان هم‌تراز داشته باشد.

فریبا خاطرنشان کرد: حسینی در بازی با شهر خودرو 2-3 توپ خوب گرفت اما از آنسو یک توپ به تیر دروازه‌اش خورد و روی ضربه ایستگاهی خلعتبری هم نظاره‌گر بود. شما الان به وضعیت دخه‌آ در منچستریوناتید دقت کنید که او گلر اول است اما  دروازه‌بان دوم منچستر فاصله چندانی با او ندارد. طبیعتاً دخه‌آ به خاطر اسمش بازی می‌کند اما اختلاف فنی او با دروازه‌بان دوم خیلی زیاد نیست. نمی‌خواهم به گلر دوم استقلال بی‌احترامی کنم اما ما تا به امروز اصلاً او را ندیده‌ایم که بخواهیم در مورد عملکردش نظر بدهیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال بهتاش فریبا عملکرد ورزشی دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

 مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌هایِ خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایتِ یگانِ مربوطه و شخصیِ مأمورِ پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظِ نامناسب در حین اجرای ماموریتِ تامینِ امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاشِ پلیس در محیط‌هایِ ورزشی صِرفا تامینِ امنیتِ تمامیِ عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورینِ پلیس در حینِ انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال