Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:30:39 GMT

نکونام: تا روز آخر برای نام فولاد می‌جنگیم

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۶۷۸۲

نکونام: تا روز آخر برای نام فولاد می‌جنگیم

سرمربی فولاد خوزستان گفت: تا روز آخر برای نام فولاد و استان خوزستان می جنگیم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، جواد نکونام پس از برد تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار کرد:  ابتدا روز خبرنگار را به همه اهالی رسانی تبریک می گویم. می دانستیم که تیم نفت سخت کوش و پر تلاش است و به شکلی فوتبال بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقابل این شکل تیم ها بازی بسیار سخت است اما به هر حال تیممان خیلی خوب و با برنامه بازی کرد و توانستیم به گل برسیم. تیم حریف را مجبور کردیم که از نیمه اول وقتکشی کنند.

او ادامه داد: بعد از گل می دانستیم با توجه به این که نفت دو مهاجم قد بلند دارد، بازی مستقیم انجام خواهند داد، دو تعویض انجام دادیم که هر کدامشان می توانستند گل بزنند. امروز بعد ازگل اول می توانستیم گل های دوم و سوم را خیلی راحت به ثمر برسانیم. هیچ موقعیتی به تیم حریف ندادیم و توانستیم کنترل کنیم. بازی در اختیار ما بود تا توانستیم سه امتیاز شیرین را کسب کنیم و به بازیکنان و هواداران مان تبریک می گویم. از هواداران مان تشکر می کنم که به هتل آمدند و به تیم ما روحیه دادند و ما را مجبور کردند تا روحیه و انگیزه بیشتری داشته باشیم.    

نکونام اضافه کرد: تا روز آخر برای نام فولاد و استان خوزستان می جنگیم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم. روز اول این را هم گفتیم که نه قولی می دهیم و نه برنامه ای خواهیم داد که بگوییم قهرمان می شویم. فقط گفتیم در تمام بازی ها زحمت می کشیم و اکنون خداراشکر می کنم که عملکردمان به شکلی بوده است که توانستند جایگاهی به دست بیاورند که برای افتخار استان خوزستان است.

او در خصوص وضعیت پاتوسی گفت: هنوز متاسفانه شرایط خوبی ندارد اما در کل بازیکن خیلی خوب و با کیفیتی است. از نبودش داریم ضربه می خوریم و اگر بود خیلی راحت تر بازی می کردیم. عباس بوعذار و محمد قاسمی نژاد در شرایط بهتری هستند و علی رغم این که با باشگاه قرارداد حرفه ای بسته و بازیکن حرفه ای است اما اضافه وزن دارد و شرایطش ایده آل نیست. متاسفانه نمی توانیم از او استفاده کنیم تا ببینیم در دو سه هفته آخر چه اتفاقی خواهد افتاد.

سرمربی فولاد خوزستان درباره استرس تیم نفت، وضعیت نامناسب و نخوابیدن بازیکنان این تیم شب قبل از بازی گفت: ما وقتی بازیکنان مان را نگاه می کنیم میبینیم بازیکنان باتجربه زیادی داریم و قطعا استرس برای ما معنا ندارد. این که آن ها درمورد تیم ما صحبت می کنند کار درستی نیست و بهتر است به تیم خودشان برسند و به شرایط تیم خودشان رسیدگی کنند. درباره این که در جای گرم خوابیدند هم باید بگویم ما هم در هتل پنج ستاره نبودیم و در هتل معمولی بودیم و اگر مشکلی بود دیروز باید می گفتند. ما امروز بازی را بردیم و باید به ما تبریک بگویند چرا که خیلی خوب بودیم چرا که با اختلاف باید می بردیم. فوتبال بردو باخت دارد و چیزی که می ماند صحبت هایی است که انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال فولاد خوزستان استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم ۵ برد، ۶ تساوی و ۱۳ شکست ثبت کرده‌ و در حال حاضر با تنها پنج امتیاز فاصله با قعر جدول رده‌بندی در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفته‌ و عبدالله ویسی که چهارمین سرمربی فولاد در طول این فصل محسوب می‌شود، شش هفته فرصت دارد تا این تیم را از سقوط نجات بدهد.

ویسی روز گذشته در گفتگویی در واکنش به سوال خبرنگاری که گفت بازیکنان فولاد به اندازه کافی تلاش نمی‌کنند، گفت: شما وقتی تیمت بد بازی کرده و آن بالا نشسته‌ای و می‌نویسی، قلمت می‌لرزد، چون استرس داری. استرسی که در مغز و عضله و ساق این بچه‌هاست، باید بیرون بیاید. آن کالبدشکافی و روانشناسی را کنار بگذاریم، تیم یک برد و یک گل می‌خواهد.

او ادامه داد: فولاد اگر یک گل جلو بیفتد، اتفاق بدی رخ نمی‌دهد. ما ۱-۰ عقب افتادیم و جلو افتادیم اما جایی که باید حفظ می‌کردیم، انقدر استرس داشتند که آخر بازی گل خوردیم و همه چیز به هم خورد. اگر آن برد را می‌آوردیم، امروز با خیال راحت ناهار می‌رفتیم. اما من ایستاده به شما قول شرف می‌دهم که تمام وجودم را برای تیم می‌گذارم، سید سیروس کمک بخواهد نوکرش هستم، فراز کمک بخواهد نوکرش هستم تا تیم‌هایمان بمانند و بعدا دعوا کنیم. فعلا استرس باعث این اتفاقات می‌شود.

سرمربی فولاد همچنین در واکنش به اینکه بهتر است کادرفنی فولاد از نقطه نظرات خبرنگاران استفاده کند، گفت: نظرات شما به عنوان رسانه و مطبوعات بسیار قابل احترام است، ولی همین الان از ۱۵-۱۶ نفر سوال کنم که یک ارنج برای فولاد بدهید، هر کسی یک نظر دارد. اینکه به ما بگویند با توجه به شرایط آب و هوایی، فوتبالی، جغرافیایی خوزستان، بازیکن گرجستانی به درد اینجا می‌خورد یا برزیلی قابل احترام است. این به ما کمک می‌کند و مشخص هم هست که شما دلتان می‌سوزد. اما یک نفر می‌پرسد چرا ویسی را آوردید؟ ویسی که در فلان تیم فلان بود. این یعنی آن شخص بیماربازی درمی‌آورد تا تیم را به حاشیه ببرد.

وی افزود: مدیر به سابقه منِ مربی را نگاه می‌کند و نظر بزرگان را می‌پرسد و بعد وارد عمل می‌شود. البته گاهی هم شاید از بالا بگویند فلان مربی باشد. ما باید رزومه مربی را نگاه کنیم و اینجا بیاوریم تا اعتبار استان به هم نخورد و در یارگیری هم به او کمک کنیم. باید بدانیم از مربی چه می‌خواهیم و فلسفه باشگاه چیست؟ آیا می‌خواهیم تیم بماند یا آسیایی شود یا میانه جدول باشد یا قهرمان باشد؟ الان بارسلونا گفته ما می‌خواهیم جوانگرایی کنیم و حالا هم به چند جوان ۱۶-۱۷ ساله بازی می‌دهد و کسی هم ایراد نمی‌گیرد، اما اگر می‌گفتند پول داریم و برو بخر و بیاور و مثل رئال باش، با باخت ۲-۱ دیوانه‌شان می‌کردند.

ویسی تاکید کرد: شما هم با مردم روراست باشید و بگویید می‌خواهیم جوانگرایی کنیم و از بچه‌های خوزستان استفاده کنیم. الان ۱۱ بازیکن پایه در تیم ملی داریم. مردم بگویند اگر قرار است برای نیفتادن بجنگیم، با بچه‌های خوزستان بجنگیم تا سال بعد خوزستان در تیم ملی بازیکن داشته باشد. یک سالی خوزستان ۹ بازیکن ملی‌پوش داشت و تمرین فولاد تعطیل می‌شد اما الان بازیکن ملی‌پوش نداریم. پس اگر قرار است کاری کنیم، مردم تحمل کنند تا آقای ایکس سه سال سرمربی تیم باشد، اگر تیم افتاد، برود پی کارش دارد اما می‌توانیم تیم را نگه می‌داریم و بعد ۹ بازیکن ملی‌پوش تحویل بدهیم.

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی