Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شهرام ملکی روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه در حال ساخت واحد‌های مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان سنندج اظهار داشت: شرایطی فراهم شده با کمک استانداری و سازمان ملی مسکن برای اتمام این طرح ۱۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شود.

او با بیان اینکه این طرح بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، اضافه کرد: هفته آینده کار جدول گذاری و محوطه سازی آغاز خواهد شد تا پروژه در زمان مقرر به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: خبرنگاران از اقشار کم‌درآمد و کم توقع جامعه هستند، بنابراین باید تلاش خود را برای رفع مشکلات آنان بویژه در حوزه مسکن به کار گیریم.

ملکی خبرنگاران را اقشار دلسوز و چشمان بیدار جامعه خواند و تاکید کرد: اهالی رسانه باید با نگاه تقویت به موضوع توسعه استان، مدیران را یاری دهند ضمن اینکه انتقادی سازنده و مثبت داشته باشند.

عبید رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان هم در این بازدید یکی از مشکلات اهالی و اصحاب رسانه را ضعف مالی آنان برای تامین مسکن اعلام کرد و گفت: پروژه مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان بیش از ۹۵ درصد پیشرفت دارد و با انجام محوطه سازی تا شهریور پایان می‌یابد.

عضو هیات مدیره مسکن مهر خبرنگاران و هنرمندان سنندج هم اظهار داشت: این پروژه شامل ۹ بلوک و ۱۰۸ واحد بوده که از سال ۸۶ کار احداث آن آغاز شده و آورده متقضایان دارای پارکینگ ۴۰۰ میلیون ریال و بدون پارکینگ ۲۸۰ میلیون ریال بوده است.

مسعود مرادی با بیان اینکه متراژ مفید واحد‌ها ۷۵ مترمربع است، افزود: تاکنون ۸۰ میلیارد ریال برای ساخت این واحد‌ها هزینه شده و بیش از ۱۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای اتمام آن نیاز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان در حاشیه این بازدید از خانواده مرحوم ابراهیم دلاوری از پیشکسوتان عرصه رسانه استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کرد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کردستان اصحاب رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷

جسوربیک چوریف، معاون وزارت حمل‌ونقل ازبکستان اظهارداشت انتظار می‌رود پروژه راه‌آهن «افغان ترانس» تا پایان سال ۲۰۲۷ تکمیل شود.

چوریف در جریان سومین نشست سرمایه گذاری بین المللی تاشکند، گفت: «این پروژه به اتصال سه کشور ازبکستان، افغانستان و پاکستان کمک خواهد کرد. راه‌آهن نقش مهمی در ایجاد دهلیز ترانسپورتی اوراسیا ایفا خواهد کرد. در نتیجه کشورهای آسیای مرکزی به یک بندر اقیانوس هند دسترسی خواهند داشت.»

وی تصریح کرد: این راه‌آهن زمان انتقال کالا را از ۳۵ روز به ۵ روز و هزینه انتقال کالاها را حداقل ۴۰ درصد کاهش می‌دهد.

این درحالیست که امروز هیأت تجاری و اقتصادی ترکمنستان با هدف بررسی شرایط افزایش تجارت میان ترکمنستان و افغانستان وارد هرات شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷