Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@04:17:15 GMT

زمینه آزادی ۴۹ زندانی در خراسان رضوی فراهم شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۶۳۳

زمینه آزادی ۴۹ زندانی در خراسان رضوی فراهم شد

جواد غفاریان طوسی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع بدهکاری این تعداد از مجرمان جرایم غیر عمد در استان ۷۱ میلیارد ریال بود که ۴۰ میلیارد آن با گذشت شاکیان بخشیده شد و ۱۵ میلیارد ریال نیز مشمول پذیرش اعسار زندانی گردید.

وی ادامه داد: بخشی از مطالبات بدهکاران توسط خود محکومان پرداخت شد و مبلغ ۱۴ میلیارد ریال نیز با کمک خیران استان، کمکهای ستاد دیه و کمک بنیاد مستضعفان پرداخت گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد دیه خراسان رضوی گفت: این تعداد محکوم جرایم غیرعمد پس از طی مراحل اداری در واحد اجرای احکام طی روزهای آینده از زندان‌های استان آزاد خواهند شد.  

وی افزود: کمک بنیاد مستضعفان نیز در چارچوب تفاهمنامه این بنیاد با سازمان زندانها و در قالب طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به مناسبت عید غدیر انجام شده است.  

غفاریان طوسی ادامه داد: به طور متوسط برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان که دیون سنگین مالی ندارند جمع آوری ۲۰۰ میلیون ریال کمک از سوی خیران زمینه آزادی هر زندانی را فراهم می‌کند.
وی گفت: در حال حاضر شمار زندانیان جرایم غیرعمد استان که مشمول دریافت کمک برای رهایی از زندان هستند حدود ۶۰۰ نفر است.

رییس ستاد دیه خراسان رضوی با اشاره به شیوع ویروس کرونا افزود: جشن‌های گلریزان امسال در مناسبتهای مختلف همچون ماه مبارک رمضان و دهه کرامت به شکلی متفاوت در بستر فضای مجازی برگزار شد و این زیرساختها همچنان برای دریافت کمکهای مردم فراهم و برقرار است.
وی ادامه داد: نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ستاد دیه یا واحدهای مرتبط یا درگاه اینترنتی ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به آزادی زندانیان نیازمند خراسان رضوی به آدرس  http://www.khorasanipro.ir  برای مشارکت در آزادی زندانیان کمک کنند.
غفاریان طوسی گفت: امکان پرداخت آنلاین وجوه برای آزادی زندانیان نیازمند از طریق درگاه اینترنتی این ستاد نیز به نشانی www.khorasanipro.ir فراهم است.
وی افزود: شهروندان نیکوکار می‌توانند از طریق حساب سیبای بانک ملی به شماره ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷، کارت بانک ملی به شماره ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹، کارت بانک صادرات به شماره ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸ و حساب سپهر بانک صادرات به شماره ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک‌های خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد پرداخت کنند.

خراسان رضوی ۱۸ هزار زندانی دارد.

برچسب‌ها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سازمان زندان ها بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی سازمان زندان ها آزادی زندانیان خراسان رضوی ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند