Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 تیم های فوتبال استقلال تهران و شهرخودروی خراسان شب گذشته در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

اخبار ورزشی - شنیده می شود  سیدحسین حسینی  دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران هنگام خروج از استادیوم امام رضا (ع) با یک عکاس مشهدی به دلایل نامعلوم درگیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا با دخالت مربی دروازه بانان استقلال و سایر خبرنگاران ختم به خیر شد، اما درگیری لفظی طرفین با الفاظ نامناسب دقایقی ادامه داشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر سیدحسین حسینی استقلال استقلال لیگ برتر سیدحسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن با برتری شاگردان حمید مطهری به پایان رسید.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود و در پایان تیم تراکتور راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمدنادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستا وو(۷۸- امیرحسین حسین زاده)،مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد (۸۰- فردین یوسفی)،گریگول چاپرادزه (۴۵- ارشیا سرشوق)،شایان مصلح، مهردادرضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازیکنان تراکتور در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴۶ ارسل روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند مهدی هاشم نژاد دروازه ذوب آهن را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتور شود.

بازیکنان ذوب آهن پس از دریافت گل، حملات زیادی را روی دروازه تراکتور تدارک دیدند و حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد و محمدحسین اسلامی موفق شد در دقیقه ۶۰ گل تساوی برای ذوب آهن به ثمر برساند.

بازیکنان تراکتور پس از دریافت گل تساوی، حملات زیادی را به سمت دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که در یکی از این حملات و در دقیقه ۸۵، ارسال ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب صفا هادی به سمت دروازه ذوب آهن رفت تا این موقعیت گلزنی برای شاگردان حمید مطهری از بین رود.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم دو تیم نتوانستند توپی را وارد دروازه کنند تا این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و تیم تراکتور موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ذوب آهن را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ویدئوی ضربات پنالتی 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # جام حذفی ایران ، تراکتورسازی تبریز ، ذوب آهن اصفهان سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است