Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر بهنامجو روز جمعه  در نشست با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان افزود: خبرنگاران در تمام مراحل با اطلاع‌رسانی به مردم و مسوولان پیگیر مطالبات مردم بوده‌اند و با آگاهی‌بخشی در رفع مشکلات نقش تاثیرگذاری داشته‌اند.
وی با اشاره به تاثیر اطلاع رسانی در مواقع حساس از جمله فرهنگ‌سازی مقابله با کرونا از خبرنگاران به عنوان پیشروان این عرصه یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اردبیل افزود: در موج اول کرونا در استان پیام‌های هشدار و فرهنگ رفتار در وضعیت کرونایی توسط خبرنگاران و رسانه ها انجام گرفت و نتیجه موفقیت آمیزی  در کنترل کرونا حاصل شد.
وی اظهار کرد: در حال حاضر هم که با پیک دوم کرونا در استان مواجه هستیم لازم است روند اطلاع رسانی با قوت پیشین ادامه یافته و  نحوه مقابله با کرونا و تطبیق شیوه زندگی با این وضعیت فرهنگ سازی شود.
بهنامجوگفت: خبرنگاران و رسانه‌های استان در این مرحله نیز با غلبه بر مشکلات و ادامه روند اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی گام مهمی در راستای مسوولیت اجتماعی خود برخواهند داشت.
وی رسالت خبرنگاران را در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی خطیر دانست و افزود: خبرنگاران در راستای فرهنگ‌سازی در حوزه های مختلف نقش مهمی در کاهش مسائل اجتماعی بر عهده دارند.
استاندار اردبیل تقویت حوزه فرهنگ در استان را ضروری دانست و از رسانه‌ها و خبرنگاران را مهم‌ترین نقش آفرینان این اقدام عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات صنفی مطرح شده خبرنگاران استان از پیگیری برای رفع این مسائل خبر داد.
مجتبی لاله، حبیب احمدی و مصطفی جمشیدی از اعضای هیات رییسه خانه مطبوعات در این نشست در سخنان جداگانه‌ای مشکلات مطبوعات و خبرنگاران از جمله نبود مکان دایمی، مشکل مسکن و مطالبات نشریات از دستگاه‌های اجرایی را بیان کردند.

برچسب‌ها روز خبرنگار استان اردبیل استانداری اردبیل اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز خبرنگار استان اردبیل استانداری اردبیل اکبر بهنام جو روز خبرنگار استان اردبیل استانداری اردبیل اکبر بهنام جو اطلاع رسانی فرهنگ سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند

جلسه رفع موانع تولید استان کرمان با حضورمعاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و تیم اقتصادی استان با موضوع رفع مشکلات کارخانه واگن‌سازی زرند در محل این کارخانه برگزار شد.
امیر حسن زاده در جمع کارکنان کارخانه گفت: مجموعه‌های تولیدی در استان کرمان برای ما مهم است، بنابراین کارگروه رفع موانع تولید را در کارخانه واگن‌سازی زرند برگزار کردیم تا فضا را به‌شکل میدانی ببینیم و به رفع مشکلات کمک کنیم.

وی افزود: هم‌اکنون فاصله ای که بین عملکرد و فعالیت واگن سازی زرند با دیگر صنایع استان داشتیم کمترشده و با استقرار تعدادی از مدیران واگن‌سازی در استان کرمان که در تهران فعال بودتد، شاهد نزدیک‌تر شدن این مجموعه به فعالیت صنعتی هستیم.

حسن زاده بیان کرد: وقتی تشکیلات یک مجموعه صنعتی مرتبط با کرمان در تهران باشد دیگر در کرمان استان دیده نمی‌شود، زیرا وقتی کاری در کف کارخانه است باید مدیران هم در استان باشند تا امورات پیشرفت داشته باشد. 

معاون استاندار کرمان اظهار کرد: نیاز به خرید واگن در استان وجود دارد اما هنوز فرهنگ خرید واگن از تولیدات داخلی استان جا نیفتاده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رونمایی استاندار گیلان از نقاشی اسلم دیلمی اثر استاد محمد زحمتکش
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!