Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-01@21:43:00 GMT

خبر مهم نقل و انتقالاتی که مربی پرسپولیس داد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۱۵۱

خبر مهم نقل و انتقالاتی که مربی پرسپولیس داد

حمید مطهری فاش کرد، یحیی گل‌محمدی به باشگاه تأکید کرده قرارداد همه بازیکنان فعلی پرسپولیس را تمدید کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر ایران، حفظ بازیکنان پرسپولیس آسان نیست، چرا که هرکدام پیشنهادی دارند و شاید اسکلت اصلی این تیم از بین برود، در حالی که یحیی گل‌محمدی به‌عنوان نفر اول کادرفنی سرخ‌پوشان مهم‌ترین دغدغه‌اش حفظ تمامی بازیکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید مطهری دستیار گل‌محمدی در تیم پرسپولیس در این باره به نشریه «فرهیختگان» گفت:

«کاری که از دست ما به‌عنوان کادرفنی برمی‌آید این است که به باشگاه بگوییم برای تمدید قرارداد اکثر بازیکنان تیم اقدام کنند. بارها هم این موضوع را عنوان کرده‌ایم که تمامی نفرات تیم را می‌خواهیم، اما تمدید قرارداد با بازیکنان که وظیفه کادرفنی نیست. باشگاه باید برای این کار اقدام کند و حتی یحیی گل‌محمدی هم بارها به تمدید قرارداد بازیکنان تاکید داشته است. ما هم می‌دانیم که هر چه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم کار برای تمدید قرارداد با بازیکنان سخت‌تر می‌شود. برخی بازیکنان هم هستند که پیشنهادهایی در دست دارند و شاید بخواهند به آنها فکر کنند. باید در این خصوص منطقی رفتار کنیم.»

حمید مطهری درباره رکوردشکنی پرسپولیس در لیگ برتر هم گفت:

«من صادقانه به این سوال پاسخ می‌دهم که اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنیم و برایمان هدف نیست. البته نمی‌خواهم سیاه‌نمایی کنم و بگویم از این اتفاق ناراحتیم، بلکه می‌گوییم طبق برنامه و هدف به زمین می‌رویم و بازی‌به‌بازی پیش می‌رویم حالا اگر این برنامه‌ها به رکوردشکنی هم منجر شود که خیلی هم بهتر اما اگر به دنبال رکورد برویم، رکورد از ما فرار می‌کند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید مطهری پرسپولیس پرسپولیس حمید مطهری لیگ برتر ایران تمدید قرارداد گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • درویش: بازیکنان سپاهان وقت کشی کردند/ از عالیشاه بعید بود
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • ماجرای تمدید قرارداد اوسمار ویرا با پرسپولیس؛ سه برابر می‌خواهم!
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد