Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@07:22:39 GMT

نقش خبرنگاران در رشد و توسعه کشور مهم و سازنده است

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۳۳۳

نقش خبرنگاران در رشد و توسعه کشور مهم و سازنده است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی با صدور پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را به اهالی رسانه تبریک گفت.

در این پیام آمده است: قلم امانت ارزشمند خداوندی است، امانتی که بر دوش کشیدنش روان آگاه، زانوان مستحکم و دل های بیدار و جان های شجاع می طلبد و خبرنگاران به عنوان طلایه داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه همواره با قلم پیوندی جاودانه بسته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید نقش خبرنگاران در رشد و توسعه کشور نقشی مهم و سازنده است و در این میان صداقت، افزایش امید و اعتماد، رعایت انصاف و سودمندی برای جامعه در جریان عمل به وظیفه خطیر اطلاع رسانی، اثرگذاری مجاهدت های آنان  را دو چندان خواهد کرد.

عمل به مسئولیت در قبال ملت و کشور، باورها و اعتقادات مردم، منافع ملی، مرزهای فرهنگی، اجتماعی، اخلاق و ... خدمات ارزشمندی است که از خبرنگاران انتظار می رود و به انجام رساندن آنها با توسعه سواد رسانه ای، شناخت دقیق مسائل و معضلات کشور، تولید محتوای رسانه ای مبتنی بر هوشمندی و مسئولیت پذیری میسر خواهد شد.

بی شک مسئولان استان و کشور در راستای انجام وظایف و افزایش تاثیرگذاری تصمیمات و اقدامات در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ...  نیازمند چشم بینای خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند و اهمیت عملکرد آنان در جای جای استان و کشور در راستای به تصویر کشیدن واقعیت ها و مشکلات و موانع، حقیقتی انکارناپذیر است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه بویژه شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی در استان مرکزی، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها و خدمات دولت و نظام، همچنین آگاهی بخشی به جامعه در امر پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری کرونا تشکر و قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار مركزي روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان ضمن اشاره به سفر هفته گذشته رئیس جمهور به استان سمنان و شهرستان دامغان، بیان کرد: مردم انتظار دارند که دولتی‌ها به صورت شفاف میزان اعتبارات و مصوبات را بیان کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شده و مسئولان گزارش عملکرد خود را نیز بیان کنند، افزود: اعلام تعداد مصوبات و میزان اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان و شهرستان دامغان یک مطالبه عمومی است

امام جمعه دامغان در ادامه ضمن اشاره به هفته کارگر و با بیان اینکه اسلام برای این قشر ارزش و جایگاه خاص قائل است، تاکید کرد: مسئولان باید از حق و حقوق کارگران دفاع کنند تا این قشر با انگیزه بیشتری به رشد تولید کمک نمد.

کد خبر 6089141

دیگر خبرها

  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • مصوبات سفر رئیس جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • رسانه ملی و لزوم توجه به تکنیک‌های خبری رسانه‌های معاند
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • خلجی : افتتاح سد در سریلانکا برای کشور آورده ارزی خواهد داشت + فیلم
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • خلجی: سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست