Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@08:45:49 GMT

نماینده مردم تالش از خبرنگار رضوانشهری عیادت کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۷۵۳

نماینده مردم تالش از خبرنگار رضوانشهری عیادت کرد

به مناسبت روز خبرنگار محمد یاری از بانوی خبرنگار رضوانشهری که در بستر بیماری است، عیادت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، « بهمن محمد یاری » شامگاه (پنج‌شنبه، 16 مرداد ) در عیادت از بانوی خبرنگار گیلانی(مهتاب ره) با آرزوی سلامتی وی که با وجود بیماری سخت همچنان در عرصه خبررسانی فعال است، گفت: شما خبرنگاران وظیفه مهم حفظ و حراست از اطلاعاتی و اخبار را برعهده دارید که به امانت در اختیار شما قرار داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این امر هم می تواند جایگاه شما را ارتقاء بخشد و هم می تواند در راه شفاف سازی و اعتماد سازی تاثیر گذار باشد.

 

وی با بیان اینکه امروزه کشور ما با هجمه های مختلفی از سوی دستگاه‌های سخن پراکنی دشمنان مواجه است، خاطر نشان کرد: دشمنان هجمه هایی بین نظام و مردم افکنده اند و این امر نقش و وظیفه شما در جهت خنثی کردن این توطئه ها و سم پاشی ها را برجسته تر می کند و شما خود به‌درستی واقفید که از چه جایگاه وسیع و وسیقی برخوردارید.

 

محمدیاری با ابزار امیدواری از اینکه مردم قدر خبرنگاران را بدانند و خود خبرنگار نیز از جایگاه ویژه خود باخبر باشد، گفت: ما مسئولان که در مسند های مختلف هستیم در قبال این صنف از جامعه وظیفه خاصی بر عهده داریم، هنگامی که این صنف اخبار و طلاعات را با رعایت امانت داری در اختیار مردم می گذارند ما نیز باید به عنوان متولیان امر قدرشناس این صنف باشیم که با صداقت کامل و کم توقعی محض در کنار ما هستند.

 

وی تاکید کرد: متاسفانه ما مسئولان حداقل ها و کمترین توقع ها را نیز از این صف دریغ کردیم لذا این امر وظیفه ما را نسبت به شما حساس تر می کند.

 

محمدیاری افزود: امروز از خبرنگاری دیدار می کنیم که با شجاعت و قدرت تمام در برابر این بیماری خطرناک با روحیه‌ای بالا ایستاد، این روحیه به ما قدرت و قوت می دهد.

 

وی سپس با اشاره به اینکه امیدوارم خبرنگاران به جایگاه واقعی خود برسند، گفت: هرجا نیاز مادی و معنوی باشد قطعا از شما دریغ نخواهیم کرد و قدرشناس زحمات شما هستیم.

 

فرماندار رضوانشهر نیز در این دیدار با تبریک روز خبرنگار، خبرنگاران را چشم بینای مردم دانست و یادآور شد: خبرنگاران با همه دغدغه هایی که دارند تلاش می کنند تا حقایق جامعه را به سمع و نظر مردم و مسئولان برسانند.

 

«محمد مهدی مظفری» تصریح کرد: این امر از جایگاه والا و ارزشمند  خبرنگار نشات می گیرد و همه کسانی که خدمتگذاران مردم هستند و درک درستی از رسالت خبرنگار دارند به این امر کاملا واقف هستند.

 

وی افزود: شخصی در انجام رسالت خود موفق خواهد بود که در همه شرایط نگاهش به مسائل و دغدغه های اجتماعی باشد.

 

مظفری سپس از خبرنگار پنجره نو به عنوان خبرنگاری یاد کرد که با همه وجودش در راه اطلاع رسانی تلاش و کوشش می کند.

 

 

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده تالش روز خبرنگار بیماری سرطان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر آنچه جماران نوشته است، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی، بعد از ظهر روز گذشته ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در بیت آیت الله العظمی محمدعلی گرامی از ایشان عیادت کرد. یادگار امام در این دیدار ضمن جویا شدن آخرین وضعیت جسمانی این مرجع عالیقدر تقلید، شفای عاجل او را از خداوند متعال مسألت کرد. لازم به ذکر است آیت الله العظمی محمدعلی گرامی به دلیل ضعف جسمی و بیماری‌های گوارشی و ریوی مدتی در یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بودند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901992

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار لرستان و آیت‌الله «نیازی»
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • عکسی از سید حسن خمینی در حال عیادت از یک مرجع تقلید
  • عیادت سید حسن خمینی از آیت الله گرامی
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش