Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:28:07 GMT

اوبامیانگ- آرسنال؛ نزدیک تر از همیشه به توافق

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۸۴۹

اوبامیانگ- آرسنال؛ نزدیک تر از همیشه به توافق

تلگراف مدعی شد که پیر امریک اوبامیانگ بیش از قبل به تمدید قرارداد با آرسنال نزدیک شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بدون هیچ شکی پیر امریک اوبامیانگ بهترین بازیکن آرسنال در فصل 20-2019 رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بوده چرا که این مهاجم گابنی موفق شد در 35 مسابقه برای توپچی ها آمار 22 گل و 3 پاس گل را به ثبت برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درخشش اوبامیانگ اما تنها به لیگ برتر انگلیس معطوف نمی شد چرا که می توان از او به عنوان عامل اصلی قهرمانی تیم میکل آرتتا در رقابت‌های جام حذفی یاد کرد. اوبا ابتدا در دیدار نیمه‌نهایی هر دو گل تیمش مقابل منچسترسیتی را به ثمر رساند و در بازی فینال نیز همین اتفاق به شکل مشابه برابر چلسی تکرار شد تا شاهکار این بازیکن در راه قهرمانی آرسنال در FA CUP تکمیل شود.

 

 

 

 

طی هفته های گذشته شایعات زیادی در رابطه با توافق و یا عدم توافق آرسنالی‌ها با اوبامیانگ برای تمدید قرارداد مطرح شده است. حالا و در همین رابطه اما نشریه تلگراف انگلیس مدعی شده که سران باشگاه انگلیسی بیش از هر زمان دیگری به تمدید قرارداد با اوبامیانگ نزدیک شده اند و امید فراوانی نسبت به عملی شدن این اتفاق دارند. بر این اساس احتمالا طی روزهای آینده از قرارداد جدید و سه ساله توپچی ها با ستاره گابنی رونمایی خواهد شد و این بازیکن هفتگی 250 هزار پوند حقوق دریافت خواهد کرد.

پییر امریک اوبامیانگ آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم

دیدار تیم‌های آرسنال و بورنموث در چارچوب هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس با برتری پر گل آرسنال به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های آرسنال و بورنموث عصر _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های هفته سی‌وششم لیگ‌برتر انگلیس از ساعت ۱۵ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد آرسنال به‌پایان رسید.

بوکایو ساکا از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۴۵، لئاندرو تروسار در دقیقه ۷۰ و دکلان رایس در دقیقه ۷+۹۰ برای آرسنال گلزنی کردند.

خلاصه‌بازی آرسنال و بورنموث کد خبر 750527

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها در هاله‌ای از ابهام؛ درویش با نظر چه کسی مذاکره می‌کند؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها
  • تکلیف چند بازیکن پرسپولیس مشخص شد/ وضعیت تمدید قرارداد سرخپوشان
  • آرسنال پیش از یورو قرارداد رایا را قطعی می‌‌کند
  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود