Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@20:48:03 GMT

پیام ربیعی به مناسبت روز خبرنگار

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۸۹۳۲

پیام ربیعی به مناسبت روز خبرنگار

علی ربیعی/دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور و سخنگوی دولت

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علی ربیعی در یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار نوشت: مرداد ماه «روز خبرنگار» فرصتی ارزشمند و گرانبها است، برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  چه زیباست که این روز مبارک مصادف با روز مبارک عید غدیر است، خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند. خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست. 

بی تردید کارکرد تمامی اصحاب رسانه در ارائه تصویری از مشکلات موجود کشور و نظارت عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیرقابل انکار است و راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است. چنانچه پیامبر خدا صلی الله علیه و آله در حدیثی فرموده است: «حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».

 از همین روست که می توانیم حق گویی و مطالبه گری حق توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم و قدردان آن باشیم. اینجانب ضمن تبریک عید غدیر به همه مسلمانان و مردم عزیز کشورمان، روز خبرنگار را به شهدای اصحاب رسانه و شما خبرنگاران، دلاوران خستگی ناپذیر تبریک می گویم. 

پی نوشت: تصویر مربوط به روز خبرنگار سال ۹۸

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۸۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم

معلم ها نقش حیاتی در شکل دادن به آینده جامعه دارند و با پرورش دانش آموزان، آنها را همانند شمعی روشن در جاده بی انتهای علم و دانش رهنمون می‌سازند؛ بنابراین به منظور تقدیر و تجلیل از این قشر فرهنگی زحمتکش جامعه هر ساله روز ۱۲ اردیبهشت مراسم ویژه‌ای را برگزار می‌کنند .

در همین راستا دانش آموزی از دبستان شهید احمدی واقع در ناحیه 2 شهر اصفهان گزارشی تهیه کرد و از تمامی معلم ها تجلیل و قدردانی به عمل آورد و این روز بزرگ را به آنها تبریک گفت.

فیلم ارسال شده را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: هستی فلاحتی - اصفهان

بیشتر بخوانید:

به صدا درآمدن زنگ روز معلم در مدرسه دخترانه شهید امام بخش + تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم
  • پیام علی خطیر پس از برکناری از مدیرعاملی استقلال
  • پیام خطیر پس از کنار رفتن از مدیرعاملی استقلال
  • پیام خداحافظی «علی خطیر» از مدیرعاملی باشگاه استقلال
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • معلمان در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
  • گزارشی از دانش آموز اصفهانی به مناسبت گرامیداشت روز معلم + فیلم