Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان کردکوی گفت: جسد «سها رضانژاد» پس از ۲۸ روز در ارتفاعات جهان نما کردکوی پیدا شد. - اخبار استانها -

ابراهیم قدمنان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در گرگان، اظهار داشت: پیکر بی جان «سها رضانژاد» دختر گمشده در ارتفاعات جهان نما کردکوی پس از 28 روز توسط نیروهای هلال احمر پیدا شد.

وی افزود: پیکر بی‌جان وی پایین پرتگاهی در نزدیکی مکانی که این گروه طبیعت گردی مستقر بود پیدا شد و پلیس آگاهی در حال بررسی روی جزئیات این حادثه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش| سرنوشت نامشخص دختر گمشده در جهان‌نما / استفاده از سگ‌های جسدیاب هم بی‌نتیجه بودجسد "قاضی منصوری" به خانواده‌اش تحویل داده شد

به گزارش تسنیم، سها رضانژاد، دختر 27 ساله که به همراه یک گروه طبیعت گردی از تهران به ارتفاعات جهان نما کردکوی در استان گلستان رفته بود از صبح جمعه 20 تیرماه گم شده بود.

انتهای پیام/588/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... انبار ۱۸ میلیاردی دپوی کالای قاچاق در قم کشف شد دوازدهمین عرضه اولیه امسال کشف قیمت شد کشف بیش از ۱۹۱ میلیارد ریال کالای قاچا ق در لرستان؛ ۳۳۰ نفر دستگیر شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... انبار ۱۸ میلیاردی دپوی کالای قاچاق در قم کشف شد دوازدهمین عرضه اولیه امسال کشف قیمت شد کشف بیش از ۱۹۱ میلیارد ریال کالای قاچا ق در لرستان؛ ۳۳۰ نفر دستگیر شدند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی متانول ‌جهان ‌به دستور رئیس جمهور ‌افتتاح شد / تولید روزانه ۷ هزار تن متانول با گرید AA در ایران ۲ بختیاری‌زاده: این‌طور نمی‌شود فوتبال بازی کرد/ سرم دارد منفجر می‌شود ۳ رئیس مجلس: اگر ‌مدافعان حرم نبودند شرایط منطقه ‌به‌نفع گروه‌های تکفیری تغییر می‌کرد / حاج قاسم ‌جوانان انقلابی‌ زیادی تربیت ‌داد ۴ سیستان و بلوچستان| بخش بم پشت سراوان مستعد استعدادهای ورزشی؛ چرا فضاهای ورزشی توسعه نمی‌یابد؟ ۵ سخنگوی وزارت خارجه: کمک‌های ‌ ‌ایران به لبنان ادامه می‌یابد / از آمریکا برای تهدید هوایی شکایت کردیم / اروپایی‌ها زیر قولشان ز‌دند ۶ ۳ سد بوشهر با هدف تأمین آب شرب افتتاح می‌شود/ خروج استان از وضعیت بحرانی ۷ کمک‌های مؤمنانه وجه تمایز تمدنی ملت ایران را نشان داد + فیلم ۸ قلعه‌نویی: فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد/ آقایی اخراج نشده است مهمترین اخبار استانها جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد گلستان| پایان ۲۸ روز جستجو در ارتفاعات جهان‌نما؛ جسد «سها رضانژاد» پیدا شد کاشان| اسلامی: پیمانکاران غیرمتعهد در لیست سیاه وزارت راه قرار گرفتند عضو مجلس خبرگان رهبری: خبرنگاران نقش بزرگی در مقابله با تحریف‌های دشمنان دارند مهمترین اخبار تسنیم جامعه مدرسین: شواهد بی‌شماری از دست‌های پشت‌پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد واعظی: در روز‌های پایانی تحریم قرار داریم/ ماه‌های آینده وضع به مراتب بهتر می‌شود تغییر ساعات معاملات بورس از هفته آینده/ صنایع بزرگ از ساعت ۱۱ تا ۱۳ معامله می‌شوند میانگین پرتفوی سهام عدالت ۳۰ برابر شد/طرح ارائه سهام به جاماندگان به زودی نهایی می‌شود دولت از عمل به قانون اساسی تخطی کرده است/" آخوندی" باید بازخواست شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ارتفاعات جهان نما سها رضانژاد پیدا شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی در حاشیه پیروزی آبی پوشان برابرذوب آهن اصفهان گفت: استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست برنده از زمین خارج شود.

وی گفت: خیلی ها خوشحال بودند که استقلال این بازی را نبرد و صدر را به رقیب بدهد اما بازیکنان استقلال شایسته این پیروزی بودند و با تلاش فراوان توانستند این دیدار سنگین را با برد به پایان برسانند.

وی در پاسخ به این پرسش که شما یکی از گزینه های مدیریت آکادمی استقلال هستید گفت: فعلا آکادمی بی سرپرست است و هنوز هیچ چیز آن مشخص نیست و در این خصوص با من هیچ صحبتی انجام نشده است.

وی در خصوص حضورش در بازیهای استقلال افزود: من نفر سوم استقلال هستم. یکی از پیشکسوتان قدیمی این تیم هستم که سالهاست در تمامی بازیهای این تیم حضور پیدا می کنم و تیم محبوبم را تشویق می کنم و هر کاری هم که از دست بر بیاید برای این تیم انجام می دهم. از پیشکسوتان دیگر هم می خواهم که در این هفته های حساس به ورزشگاه آمده و تیم را تشویق کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: این استقلال شایسته قهرمانی است و این هواداران شایسته گرفتن جشن قهرمانی در پایان فصل هستند. بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و استقلال را در هفته های پایانی یاری کنیم تا این تیم بتوانند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند.

کد خبر 6098806

دیگر خبرها

  • پس از ساعت‌ها جست‌وجو گردشگران مفقوده شده خانم در ارتفاعات نیشابور پیدا شدند
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند | در کمال نامردی او را در میان کلزاها رها کرده بودند
  • جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن!
  • (عکس) جدیدترین عکس یسنا کوچولو بعد پیدا شدن
  • جدیدترین تصویر از «یسنا» که به دختر ایران معروف شد
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند