Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس از تهیه هفت هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیران و از محل موقوفات مرتبط خبر داد و گفت: این میزان غذای گرم بین نیازمندان و مؤمنین در سه بخش مرکزی، دیهوک و عشق‌آباد توزیع می‌شود.

علی امینی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در طبس اطعام دادن در روز عید غدیر را از سفارشات انبیای الهی ذکر کرد و اظهار داشت: باید با احسان به ایتام پیام مهربانی و عطوفت علوی را به ایتام و اقشار آسیب‌پذیر جامعه منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: توصیه‌های بسیاری برای اطعام مردم و به‌ویژه نیازمندان در روز عید غدیرخم صورت گرفته لذا با توجه به سفارش‌های بسیار زیادی که از ائمه برای اطعام عید سعید غدیر خم صورت گرفته اطعام نیازمندان از محل موقوفات مرتبط اجرا خواهد شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس تبیین کرد: هر ساله از محل موقوفاتی که توسط واقفین برای عید غدیر وقف شده برنامه‌هایی از جمله اطعام روز عید غدیر، برگزاری مراسمات جشن و شادمانی و صدقه به نیازمندان اجرا می‌شود.

امینی‌نسب از وجود ۲۶ موقوفه مرتبط با غدیر در شهرستان طبس خبر داد و عنوان کرد: اختصاص عواید موقوفات به اعیاد قربان و غدیر ناشی از اعتقاد، التزام و تدین واقفان خیراندیش شهرستان طبس است که برای احیای امر ولایت و امامت جهاد مالی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: بنا به فرموده امام صادق (ع) غذا دادن به یک نفر در این روز مانند غذا دادن به همه پیامبران و صدیقان است و باید در پی تأکیدات ائمه معصومین تلاش کنیم این سنت حسنه با مشارکت مردم خیر و نوع دوست در این روز با سعادت ترویج داده شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه طبس از تهیه هفت هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیران و از محل موقوفات مرتبط خبر داد و توضیح داد: در راستای تفاهم‌نامه شورای امور خیریه و مراکز افق اداره‌کل اوقاف شهرستان طبس و مرکز نیکوکاری ائمه بقیع هفت هزار پرس غذای گرم در این شهرستان توزیع می‌شود.

امینی‌نسب با بیان اینکه از عواید حاصل از پنج موقوفه مرتبط با غدیر در این برنامه مشارکت شده است، بیان داشت: این میزان غذای گرم بین نیازمندان و مؤمنین در سه بخش مرکزی، دیهوک و عشق‌آباد توزیع می‌شود.

انتهیا پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی اطعام روز غدیر موقوفه اطعام نیازمندان وقف واقفان محل موقوفات امور خیریه غذای گرم عید غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌ مدیر جهاد کشاورزی ساری از صدور ۵۸۹فقره سند نقل و انتقال زمینهای کشاورزی پارسال در این شهرستان خبر داد.

سید اسماعیل علوی با بیان اینکه انتقال رسمی سند مورد معامله، امنیت مالکیت را در پی دارد و برای اخذ سند اراضی کشاورزی نیاز به اقداماتی است، افزود: اجرای طرح شناسایی وضعیت کاربری اراضی کشاورزی برای تثبیت و صدور اسناد مالکیت گامی اساسی برای بهبود وضعیت اراضی زراعی و باغی است.

علوی در تریح جزئیات دریافت سند زمینهای کشاورزی گفت: مهم‌ترین مدارک اخذ سند برای زمین کشاورزی ؛ سند عادی مالکیت یا بنچاق مالکیت بنام مالک که مشخصات فرد فروشنده بعنوان مالک اولیه و خریدار بعنوان مالک اصلی ثبت شود، اصل و کپی کارت ملی، کپی و قولنامه های صادر شده برای ملک، نقشه هوایی و نقشه utm، فیش پرداختی هزینه اخذ سند کشاورزی، کپی اولین سندهای اراضی کشاورزی، کپی سند مالکیت ملک و در اراضی مشاعی با رعایت “قانون جلوگیری از خرد شدن اراضی کشاوری” است که در صورت حضور نداشتن مالک لازم است وکالتنامه نقل و انتقال بنام متقاضی ارائه شود. 

 

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • غذای خیابانی در افغانستان؛ پخت دیدنی چاپلی کباب به سبک آدم خان (فیلم)