Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:08:11 GMT

شایسته سالاری، پیام غدیر

تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۸۸۷۵۶۶

شایسته سالاری، پیام غدیر

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان این که پیام غدیرخم، شایسته سالاری است بر انتخاب افراد شایسته در رأس مدیریت ها تاکید کرد و از مسئولان خواست خود را به ارزش‌های غدیری نزدیک کنند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، در نشست روحانیان شیروان، از غدیرخم به عنوان نگین همه ارزش ها و محور همه زیبایی ها یاد کرد، گفت: هر چه ارادت به حضرت علی(ع) و فرزندان ایشان داریم باید در عیدغدیر نشان دهیم و به نوعی ولایتمداری خود را به منصه ظهور برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، یعقوبی، ولایت را کلید همه خوبی ها دانست و به تعبیر واژه غدیر پرداخت و افزود: «غدیر» یعنی حضرت علی(ع) را باور کنیم و یاور او باشیم و در واقع علی باوری و علی یاوری در عید غدیر باید شعار همه انسان ها باشد.

وی ادامه داد: امروز باید در همان راستا علی زمان مان را باور کنیم و یاور ایشان در صحنه های مختلف باشیم.

امام جمعه بجنورد، پیام غدیرخم را شایسته سالاری دانست، تصریح کرد: این بدان معناست که باید ببینید کسی را که به مقامی منصوب می کنید لیاقت  اداره آن مجموعه را دارد یا نه؟

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: وقتی به حضرت علی (ع) افتخار می کنیم یعنی به همه ارزش ها و  فضیلت های انسانی افتخار می کنیم.

یعقوبی از غدیر به عنوان قله فضیلت ها و زیبایی‌ها یاد و تاکید کرد: در غدیر باید شاکر نعمت ولایت باشیم و یادمان نرود اگر غدیر را پاس نداریم حادثه ای همچون عاشورا برای مان پیش خواهد آمد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر این که مسئولان امر سعی کنند در این ایام خود را به ارزش های غدیری نزدیک کنند و مدیریت ارزشی در زندگی داشته باشند و با توجه به این‌که به برپایی سفره های غدیری و راهپیمایی های غدیری و خوشحال کردن خانواده ها سفارش شده است، از مردم خواست در طرح مواسات شرکت کنند و این گونه به نیازمندان واقعی کمک شود.

وی اظهارامیدواری کرد: در سالگرد انتصاب امیرالمومنین(ع) به ولایت امر، از ولی امرمان بیش از پیش تبعیت کنیم و پیام های او را با جان و دل بشنویم و رهنمودهای او را رهنمودهای امامان بدانیم.

رئیس ستاد غدیر خم در خراسان شمالی اظهار کرد: بازاریان و کسبه باید در این ایام خودی نشان دهند و پرچم نصب کنند.

وی تصریح کرد: باید فضای شهرمان چراغانی و گلباران و عکس مقام معظم رهبری و پرچم ایران نصب شود تا اگر کسی از شهر ما عبور کرد بداند خبری است.

وی به نقش رسانه ها در تبیین اهمیت و جایگاه غدیرخم و عید ولایت پرداخت و تصریح کرد: روزنامه ها با انتخاب تیتر مناسب باید در مردم نسبت به این مسئله احساس وظیفه ایجاد کنند تا در عید غدیر بی تفاوت نباشند و سفره عیدانه غدیر بچینند و فرزندان شان را با مفاهیم غدیر و ولایت آشنا کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری خراسان شمالي عید غدیر خم ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود

سیدحامد عاملی در آیین اختتامیه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان موسوم به جام صفوی در اردبیل با اشاره به پیشینه پرافتخار این استان در کشتی فرنگی بر لزوم توجه بیش از پیش و احیای جایگاه و نام اردبیل در این رشته ورزشی پرطرفدار تاکید کرد.

استاندار اردبیل با قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان ایران در رشته‌های مختلف همچون کشتی افزود: زحمات ورزشکاران اردبیلی نباید فراموش و کم‌رنگ شود و تقدیر از پهلوانان و قهرمانان وظیفه‌ای همگانی است.

او درباره نامگذاری این رویدادها با عنوان جام صفوی گفت: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک، مذهب، معماری، اقتصاد ایران انجام داده اند و اینها فراموش‌شدنی نیست و جام صفوی برای تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران برگزار شد.

عاملی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در استان اردبیل در دستور کار است تا ظرفیت‌های موجود رشته کشتی استان احیا شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • حکم کمیته انضباطی برای تکرار یک دیدار تعیین‌کننده
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • غرش آرسنال در 11 دقیقه: تیمی شایسته قهرمانی!‏
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه