Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن پیام جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی حادثه بیروت به شرح زیر است:

حادثه غم‌انگیز و محنت‌بار انفجار در بیروت و جانباختن و مجروح شدن جمع کثیری از مردم لبنان موجب تألم و تأثر گردید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز همدردی با مردم شریف لبنان این حادثه سهمگین و مصیبت‌بار را به مردم، دولت، به‌ویژه حزب‌الله مقاوم و مدافع لبنان و رهبر مجاهد آن سیدحسن نصرالله تسلیت عرض می‌نماید و از خداوند متعال برای جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت و برای مجروحان،شفای عاجل مسئلت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به حجم گسترده ویرانی‌ها و تخریب زیرساخت‌های اساسی، مردم مؤمن و انسان‌دوست ایران کمک‌های مادی و معنوی خود را به سمت لبنان سرازیر خواهند کرد و چون همیشه محبت و پیوند خود با لبنان را به نمایش خواهند گذاشت.

قطعاً در آینده فاش خواهد شد که مسئولیت اصلی ماجرا بر عهده چه کشورهایی است. اما این واقعیت نباید نادیده گرفته شود که امروز دشمنان محور مقاومت و لبنان متحد، بیشترین بهره را از این اتفاق برده‌اند. اگرچه علت حادثه هنوز به‌طور کامل مشخص نیست اما شواهد بی‌شماری وجود دارد که از دست‌های پشت پرده آمریکا و رژیم صهیونیستی در انفجار خون‌بار بیروت خبر می‌دهد و سوءظن وقوع یک اقدام تروریستی جنایت‌کارانه را تقویت می‌کند. لذا هوشیاری و انسجام ملی مردم لبنان اهداف و برنامه‌های دشمنان لبنان را خنثی و بی‌اثر خواهد کرد.

لبنان این روزها همچون دیگر کشورهای مقاوم و مبارز در فشار تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا و استکبار جهانی به سر می‌برد. شرایط خطیر پیش‌آمده نیز سختی‌ها و آلام را دوچندان کرده است. اما لبنان در این وضعیت حساس با صبر و بصیرت، مخاطرات و محنت‌های پیش‌آمده را مدیریت خواهد کرد و دشمنان وحدت و عزت لبنان را ناکام خواهد گذاشت. این ملت رشید مجال فتنه‌گری و تفرقه‌انگیزی را به دشمنان قسم‌خورده خود یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی نخواهد داد و با همت و تکیه‌ به ایمان و نجابتی که دارد سربلند و قهرمان باقی خواهد ماند.

انشاءالله مصایبی که بر اثر این حادثه بر مردم مقاوم و شریف لبنان واردشده است، با لطف و رحمتِ مضاعف الهی جبران گردد و پرچم عزت و سرافرازی این مردم شرافتمند با همت و مجاهدت فداکارانه مردم لبنان و کمک و همیاری ملت‌های اسلامی همچنان برافراشته و در اهتزاز باقی بماند.

216216

کد خبر 1419095

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم لبنان انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۸۸۹۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا مقابل الریاضی لبنان، تن به شکست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا، امشب در بیروت به مصاف الریاضی لبنان رفت و با نتیجه 95 بر 60 شکست خورد.

لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام

بازی در کوارتر نخست با نتیچه نزدیک 23 بر 22 به سود الریاضی تمام شد اما شاگردان مصطفی هاشمی در کوارتر دوم 22 بر 10 و در کوارتر سوم 26 بر 18 شکست خوردند. نتیجه کوارتر پایانی هم 24 بر 10 به سود نماینده لبنان بود تا الریاضی یک گام تا قهرمانی فاصله داشته باشد.

سالار منجی 14 امتیاز و 10 ریباند برای شهرداری و تون میکر 20 امتیاز و 7 ریباند برای الریاضی داشتند.

بازی دوم سری فینال چهارشنبه 12 اردیبهشت در تالار بسکتبال آزادی تهران (ساعت 21:15) انجام خواهد شد و بیروت در صورت تساوی سری فینال، میزبان بازی سوم خواهد بود.

دیدار رده بندی این مسابقات، دیروز، چهارشنبه بین دو تیم ساجس لبنان و الشرطه عراق برگزار شد که با برتری کامل تیم لبنانی و با حساب 116 بر 66 به پایان رسید.

انتهای پیام/

 

   

دیگر خبرها

  • شرایط ایران با عملیات «وعده صادق» در جهان تغییر یافت
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • سردار رادان در جمع اعضای جامعه مدرسین حاضر شد
  • طرح نور با رعایت ظرافت ها و مراقبت های لازم استمرار یابد
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد